Gjest Gunfreak Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 http://news.yahoo.com/blogs/sideshow/-man-saves-dog-from-sinking-ship--then-goes-back-for-wife--225351290.html
Tabris Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 "Some details have yet to emerge. So, it's likely that Cheryl was in a position of relative safety and Rosie might have been in a more perilous position had she been left on the boat" Så jeg tror ikke jeg vil uttale meg så mye og spekulere noe særlig i denne saken.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Hahah, samboeren hadde lett reddet hunden først, eller valgt han over meg i mange andre situasjoner. Det forstår jeg godt, gud som jeg elsker den lille. Kjærligheten jeg føler for hunden er annerledes enn den jeg føler for andre voksne, for hunden er avhengig av meg. Det er ikke de voksne jeg kjenner. Om kona hans var i fare ville han nok prøvd å redde kona med en gang, og bedt henne prøve å "passe på" hunden imens han geleidet henne i land. Tviler på at hun var i noen livstruende situasjon, but we do not know. Om de forlot hunden på båten kunne den lett ha fått panikk, hoppet eller sklidd ut i vannet, blitt tatt av bølger eller strøm, skjært seg på revet og forsvunnet. Det skal vel også mindre til før en hund fryser ihjel, enn før et menneske gjør det? Hun var bedre i stand til å ta vare på seg selv enn hunden, så jeg forstår mannen. Jeg er forresten kvinne, siden kjønn ofte spiller en rolle for mange her inne. Anonymous poster hash: 58ac3...5db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå