AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Er det lov å ikke juble av glede? Jeg er selvsagt glad på hennes vegne, ønsker henne alt godt i livet. Jeg har entret slutten av 20-årene, og så og si alle mine venninner er i stabile forhold. I år skal jeg i 2 bryllup, 1 bryllup neste år (foreløpig), og 1 bryllup om 2 år (også foreløpig, blir nok fler!) Så sitter jeg her da (akkurat kjøpt meg en potetgullpose, som plaster på såret), singel og ikke i nærheten av å finne drømmemannen Anonymous poster hash: f354a...1f4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Kanskje det er single menn i de bryllupene? Anonymous poster hash: 095a1...0d2
Amarinda Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Er det lov å ikke juble av glede? Jeg er selvsagt glad på hennes vegne, ønsker henne alt godt i livet. Jeg har entret slutten av 20-årene, og så og si alle mine venninner er i stabile forhold. I år skal jeg i 2 bryllup, 1 bryllup neste år (foreløpig), og 1 bryllup om 2 år (også foreløpig, blir nok fler!) Så sitter jeg her da (akkurat kjøpt meg en potetgullpose, som plaster på såret), singel og ikke i nærheten av å finne drømmemannen Anonymous poster hash: f354a...1f4 Ikke depp du! Du er singel og har muligheten til å gjøre akkurat som du vil, nyt det Har en venninne som var i samme situasjon som deg for litt over ett år siden. Resten av venninnene i venneflokken er/var gift/forlovet og/eller gravide, og hun var den eneste single. Rett etter traff hun drømmetypen og de er nå samboere og har kjøpt hus. Ting snur fort, særlig hvis du ønsker deg kjæreste selv
Gjest bustyvel Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Sitter du i sofaen og synes synd på deg selv, så finner du iallefall ikke drømmemannen. 2
Meridian Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Skjønner godt følelsen, men du må ikke tenke sånn. Vennene dine har kjæreste, samboer og er forlovet nettopp fordi de har møtt noen. Hadde de ikke møtt noen, ville de fortsatt vært singel de og. Grunnen til at du ikke har kjæreste eller er forlovet er fordi du ikke har møtt noen enda. Kanskje du møter noen i morgen, eller om 5 år? Eller når du er 50? Det er det ingen som kan vite, derfor må du leve livet ditt som før, og plutselig skjer den dagen at DU møter noen! Det skjer når du minst venter det!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Kjenner følelsen..... Anonymous poster hash: 51500...32c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 Jupp, det er lov. Jeg makter ikke når venninner ringer og forteller meg om den fantastiske dagen de har hatt med mannen sin, barna og hunden. Hva slags ny innredning de har kjøpt til det nye familiehuset deres. Hvor søtt barnerommet har blitt etter at den fantastiske mannen de nettopp har giftet seg med, har pusset opp. Gremmes av hele greia, jubler ikke i det hele tatt, og klarer ikke snakke skikkelig om det. Sier selvfølgelig at det er koselig og kjekt for de, men det er det. Liker ikke og bli "falskt glad" på noens vegne, så da gjør jeg det heller ikke. Anonymous poster hash: 1ced8...876
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2013 #8 Skrevet 10. august 2013 Hjelpes. Det der er feil innstilling, folkens. 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #9 Skrevet 10. august 2013 Hvem som helst kan jo bli forlovet, hvis det er det man virkelig vil, det kommer bare an på hvor kresen man er... Du får trøste deg med at 50% av dem kommer sannsynligvis til å være skilt om noen år Anonymous poster hash: cfdb2...692 1
Hecubaa Skrevet 11. august 2013 #10 Skrevet 11. august 2013 .. Dessuten vil ikke det at de er forlovet si at de er sikret evig lykke og at du i det store bildet er taperen fordi du er singel. Du kan møte noen om et halvt år og venninnen din kan ende opp med å bryte forlovelsen - og VIPS så er rollene snudd på et blunk.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 11. august 2013 #11 Skrevet 11. august 2013 Du må finne lykke andre steder enn i det å skulle ha en mann. Når man selv er lykkelig, er det lett å glede seg over at andre er det. Jeg tror at mange blir mismodige av å se på alt det andre har, i stedet for det en selv har og de muligheter som finnes her i livet.
Gjest oreokaka Skrevet 11. august 2013 #12 Skrevet 11. august 2013 Kjenner til følelsen. Igår ble siste venninna mi i gjengen forlovet, så nå er alle forlovet utenom meg. Og jeg har hatt kjæreste lengst av alle i tillegg. Suger litt. Kos deg med chipsposen
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #13 Skrevet 11. august 2013 Hvorfor er jenter så opptatt av dette med ekteskap og forlovelser egentlig? Og hvorfor er det liksom et nederlag om andre blir det og ikke en selv? (Er selv jente,men kunne ikke brydd meg mindre...over 30 er jeg også...) Anonymous poster hash: cfea6...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå