Minette Skrevet 21. april 2004 #1 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg skal kjøpe meg ny blender til sommerens smoothies :-) er det noen som blenderen fra Kitchenaid og vil dere anbefale den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #2 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har den! (den kremhvite.) Vi har brukt den til å knuse is og til å lage pesto, og til det funker den bra. Min erfaring er at man må fylle litt godt i den, ellers Legger det du skal blende seg bare langs kantene. Jeg bruker minst en potte basilikum i hver gang - gjerne mer. Men for alt jeg vet kan det hende at alle blendere er sånn (det virker jo logisk). Men den er kjempestilig! Jeg vil også prøve å lage smoothies i vår/sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minette Skrevet 22. april 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 22. april 2004 Ja, det er sikkert tilfellet for de fleste blendere! De er bare så stilige 8) jeg vil på sikt ha Kitchenaid maskinen i tillegg, så jeg har trøbbel med å bestemme meg for farger.. jeg vil ikke ha samme farge på de to, og alternativene er: *Rød blender, kremhvit maskin *"Sølv" blender, rød maskin eller hvit maskin ....huff for et luksus problem :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå