AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Ansatte i bhg som kysser barna på kinnet? Personlig syns jeg det er koselig! Jobber selv i barnehage og har ingen problem med å gi barna en god klem og/eller ett kyss på kinnet Anonymous poster hash: e2755...28c
Gjest susidusi Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Spørs jo litt på settingen! Vet at jenta mi pleier å kose på fanget til spesielt ei sv de som jobber i bhg rett etter at hun har våknet etter luren sin.. Da hadde jeg ikke syns det var rart om hu ble kyssa på kinnet nei. Men om det var sånn overdrevent, som feks ved hver henting/levering, da hadde jeg nok reagert tror jeg. Men har ennå ikke sett det.. I alle fall ikke med mi jente.
Gjest pysepusen Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Det er jo bare koselig! (sånn i normale omstendigheter, ikke veldig overdrevent)
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Det er bare koselig. Det betyr jo bare at de bryr seg om barnet! For ikke så lenge siden var det en ansatt som kysset mitt barn på kinnet. Oppdaget fort at jeg hadde tatt solkrem på barnet før levering kan du si. Anonymous poster hash: f973e...25c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå