AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Jeg glemte å ta av meg ringen da jeg eltet bolledeig, og nå, inni der diamantene sitter, er det bolledeig.. Noe jeg kan legge den i? Har lite lyst å pirke ut med nål ... Anonymous poster hash: e602e...c77
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Bare legg den i vann, da løser det seg opp etter en liten stund. Anonymous poster hash: 3c43f...98b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Jeg hadde vært mer bekymret for hva du har tilført den bolledeigen med det som satt på ringen av basiller osv... usjameg... Anonymous poster hash: 38c87...3ab 8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Jeg hadde vært mer bekymret for hva du har tilført den bolledeigen med det som satt på ringen av basiller osv... usjameg... Anonymous poster hash: 38c87...3ab De skal da stekes først. Mye verre å riste lanke med noen med ring - da tar jeg frem antibacten! De fleste går på do uten å ta av seg gifteringen.. Anonymous poster hash: e9f1a...9ce
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 varmt vann med zalo eller grønnsåpe. Børst gjerne forsiktig over med en tannbørste eller lignende. Anonymous poster hash: 7a667...fcd 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 De skal da stekes først. Mye verre å riste lanke med noen med ring - da tar jeg frem antibacten! De fleste går på do uten å ta av seg gifteringen.. Anonymous poster hash: e9f1a...9ce Eh, selvfølgelig beholder man gifteringen på når man er på do. Og like selvfølgelig vasker man hendene grundig etter hvert dobesøk. Men antibac blir for hysterisk, spør du meg. Tror ikke du gjør immunforsvaret ditt noen tjeneste der, gitt. Anonymous poster hash: 5daae...96e 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Hadde nok tatt den med til gullsmeden for en rens. Deretter hadde jeg begynt å ta av meg ringen i forbindelse med matlaging, både av hensyn til hygienen og til ringen. Anonymous poster hash: f3155...961
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Hadde nok tatt den med til gullsmeden for en rens. Deretter hadde jeg begynt å ta av meg ringen i forbindelse med matlaging, både av hensyn til hygienen og til ringen. Anonymous poster hash: f3155...961 Dette er ikke nødvendig med mindre det fremdeles sitter igjen deig etter å ha prøvd varmt såpevann (tilsett gjerne litt salmiakk i såpevannet) og børste forsiktig med tannkost. Hvis det fremdeles sitter igjen deig så ville jeg tatt den med slik at gullsmeden kan rense den i ultralyd. Diamanter skal i utgangspunktet tåle dette. Anonymous poster hash: 7a667...fcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå