Gå til innhold

Fått bolledeig i ringen min!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg glemte å ta av meg ringen da jeg eltet bolledeig, og nå, inni der diamantene sitter, er det bolledeig..

Noe jeg kan legge den i? Har lite lyst å pirke ut med nål ...

Anonymous poster hash: e602e...c77
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare legg den i vann, da løser det seg opp etter en liten stund.

Anonymous poster hash: 3c43f...98b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vært mer bekymret for hva du har tilført den bolledeigen med det som satt på ringen av basiller osv... usjameg...

Anonymous poster hash: 38c87...3ab
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vært mer bekymret for hva du har tilført den bolledeigen med det som satt på ringen av basiller osv... usjameg...

Anonymous poster hash: 38c87...3ab

De skal da stekes først. Mye verre å riste lanke med noen med ring - da tar jeg frem antibacten! :fnise: De fleste går på do uten å ta av seg gifteringen.. :(

Anonymous poster hash: e9f1a...9ce

AnonymBruker
Skrevet

varmt vann med zalo eller grønnsåpe. Børst gjerne forsiktig over med en tannbørste eller lignende.

Anonymous poster hash: 7a667...fcd
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De skal da stekes først. Mye verre å riste lanke med noen med ring - da tar jeg frem antibacten! :fnise: De fleste går på do uten å ta av seg gifteringen.. :(

Anonymous poster hash: e9f1a...9ce

Eh, selvfølgelig beholder man gifteringen på når man er på do. Og like selvfølgelig vasker man hendene grundig etter hvert dobesøk. Men antibac blir for hysterisk, spør du meg. Tror ikke du gjør immunforsvaret ditt noen tjeneste der, gitt.

Anonymous poster hash: 5daae...96e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok tatt den med til gullsmeden for en rens. Deretter hadde jeg begynt å ta av meg ringen i forbindelse med matlaging, både av hensyn til hygienen og til ringen.

Anonymous poster hash: f3155...961
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok tatt den med til gullsmeden for en rens. Deretter hadde jeg begynt å ta av meg ringen i forbindelse med matlaging, både av hensyn til hygienen og til ringen.

Anonymous poster hash: f3155...961

Dette er ikke nødvendig med mindre det fremdeles sitter igjen deig etter å ha prøvd varmt såpevann (tilsett gjerne litt salmiakk i såpevannet) og børste forsiktig med tannkost. Hvis det fremdeles sitter igjen deig så ville jeg tatt den med slik at gullsmeden kan rense den i ultralyd. Diamanter skal i utgangspunktet tåle dette.

Anonymous poster hash: 7a667...fcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...