AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Bortsett fra åpenbare "nei-plasser" hvor man ikke bare kan gå vekk, som på bussen og i en heis, er det uaktuelt for deg at en gutt prøver å starte en samtale i f.eks. en bokhandel eller en café (som ikke er kun "unnskyld, vet du hvor mye klokken er?"), eller hadde det vært rart/plagsomt/ekkelt? Anonymous poster hash: 84f7a...059
Foreveryoung Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Når jeg var i USA var det flere gutter som gjorde det. Muligens den tingen jeg savner her i Norge. Syns det er veldig hyggelig om en fyr kommer bort og slår av en prat. Så lenge de respekterer at jeg ikke er interessert. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Når jeg har vært i USA hendte det ofte at folk slo av en prat uavhengig av kjønn. Det er bare mer akseptert der. (Det oppstod og en del rare situasjoner når de forventet at jeg skulle ta over samtalen og fortsette, noe jeg som nordmann ikke akkurat automatisk gjør med fremmede ). Anonymous poster hash: 494f0...23b
Gjest Gunfreak Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 I usa har de single versjoner av alt da, Du har singles books store. Hvor single mennesker henger og "handler" bøker og møter andre de kan bli kjent med kanskje bli godt kjent med. De har også singles groceriy stores, vanlige mathandle butikker hvor single møter hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå