Gjest Søren76 Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 ... Kort fortalt Endelig har jeg sett den som jeg likte Jeg var i en kantine i Oslo og der traff jeg en søtt jente som er indisk / pakistansk Hun smilte og jeg likte hun . Jeg så hun har de ting jeg liker :o og jeg lure på (Kansje mest jenter som kan svare på dette) hvordan vil dere sette pris på en gutt tar kontakt !! Vil jo ikke skremme nogen bort og oppfattes som ufint Hun jobber i kantine og jeg er der jevnligt
BMUL Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 dette kommer veldig ann på jenta, men den "roligste" måen for å si det sånn vil jeg si er å smile til henne, si at hun var pen på håret eller har vakre øyne eller noe sånt noen ganger. Etter hvert kan du kanskje be henne ut?
Gjest Søren76 Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 dette kommer veldig ann på jenta, men den "roligste" måen for å si det sånn vil jeg si er å smile til henne, si at hun var pen på håret eller har vakre øyne eller noe sånt noen ganger. Etter hvert kan du kanskje be henne ut? Hei takk for et sakligt svar Tenkte tanken jeg å , men kan jo virke litt rett på
happiest Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Siden hun jobber der så kan du jo prøve å få vekslet noen ord med henne mens du kjøper mat. Feks. spørre om hvor lenge hun har jobbet der, om hun er ny? Og fortsette med hvor hun bor, hva hun driver med osv. Jeg ville likt det litt mer forsiktig, slik som jeg nevnte med uskyldige spørsmål. Du merker jo fort om hun er interessert i å bli kjent med deg også. Da vil hun jo spørre tilbake. Hvis du er der i stenge-tiden kan du jo prøve å få slått av en prat rett før hun går? Kanskje spørre om hun skal samme vei eller noe? Gå sammen til busstoppet el.? Bare ikke vær for innpåsliten om hun ikke virker interessert! Det er noe av det verste... Lykke til! Du får oppdatere oss om hvordan det går.
Gjest Søren76 Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Takk kan være lurt at være forsigtig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå