Amys Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Jeg trenger tips til hvordan jeg skal få vasket slangen til melkesteameren på kaffemaskinen vår (silikonslange som brukes til å suge opp melk fra melkebeholderen) Maskinen har skylleprogram som tar vekk det meste, men slangen begynner å få behov for litt "manuell" vasking nå. Jeg har prøvd å legge den i vann i zalo uten hell, og har også prøvd piperenser. Piperenser fungerer i nedre halvdelen av slagen, men ståltråden bøyer seg før jeg får dyttet den gjennom hele. Forhåpentligvis er det noen andre her som har liknende maskiner
Wonders Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 la den ligge i zalo noen timer og så skyll godt i glovarmt vann. Når du har laget kaffe må denne slangen renses med varmt vann etter hver gang. Jeg har Nespresso, og etter å tatt vekk kapslen med kaffe kjører jeg den uten noe, bare rent varmt vann.
Amys Skrevet 9. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2013 Jeg skyller hver gang, men den har likevel blitt skitten etterhvert. Jeg har prøvd å legge den i zalovann, men kanskje ikke lenge nok, får prøve natten over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå