Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 19 nå og har allerede fått noen dråper med det jeg tror er råmelk. Gjennomsiktig, flytende, men seig væske. Er det normalt så tidlig? Har også litt strikkinger i magen, helt nederst. Gjerne også ubehag ved hompler på veien, normalt?

Heller har jeg ikke merket noe spark, men vet heller ikke hva jeg skal kjenne etter.

Siste spørsmålet; har blitt litt solbrent på magen, er det farlig? Smører meg ekstra godt nå...

Anonymous poster hash: b9f1c...0ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også råmelk like tidlig som deg, fikk til svar at det var helt normalt.

Tror stikking i mage er vanlig, men er litt usikker så vent på annet svar/spør lege. :)

Det er ingen større fare med å bli solbrent som gravid, annet enn at man passer på å ikke bli overoppheta mens man soler seg og pigmentflekker. Strålingen er ingen fare for baby, men lurt å passe ekstra på smøring siden huden kan reagere anderledes som gravid. Jeg blir f.eks fortere brun/solbrent enn før :)

Skrevet

Råmelk fra uke 13, og måtte sove med sportsbh for å unngå lekkasje i senga på natta. Kjedelige greier! Fikk høre dette var helt normalt :)

Skrevet

Da er jeg visst ikke helt unormal:-)

Merker at huden reagerer annerledes for kun magen og brystene er solbrente.. Hmm.. Dytter litt opp i håp om at noen kan svare på noe annet her også

Anonymous poster hash: b9f1c...0ef

Skrevet

Ja, det er farlig å bli solbrent. For deg, ikke for babyen. Solbrenthet kan føre til tidlig aldring av huden, og i verste fall hudkreft.

Spark dukker nok opp snart :)

Anonymous poster hash: bf36e...731

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...