Gå til innhold

"kjæreste" på ferie. Hun er litt rar...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at det er noen tråder om dette her inne, men den denne er litt annerledes. Vi hadde vært sammen (ikke offisiell da, men så og si kjærester) i ca. 2 mnd når hun dro på ferie. Hun har vært på ferie (litt rundt omkring. Hjemme, hos foreldrene, hos bestemora etc) i 6 uker nå.

Det rare er at hun kan melde og ringe meg hver dag i 1 uke, så går det plutselig over 1 uke til neste gang jeg hører fra henne. Da begynner hun å ringe og melde hver dag igjen. Før hun ikke tar kontakt igjen. I mellomtiden sender jeg av og til noen meldinger her og der og da er hun litt treg å svare.

Så hvorfor er hun så "ustabil"? Det virker som hun går fra å bry seg masse til å ikke bry seg i det hele tatt. Vi hadde en krangel rett før hun dro, men vi snakket ut om det før hun dro.

*Forvirret gutt*

Anonymous poster hash: 8ed45...c19
Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

ikke alle som er avhengige av mobilen :)

vent til hu kommer hjem, og ikke mas på henne som å sende 10 meldinger fordi hun ikke svarer. det er bare trist :)

har du prøvd å la være å sende melding til henne å se hvor lang tid det tar før hun begynner å lure?

prøv å ikke svare før det har gått en time så kanskje hun innser at hun også blir litt "bekymret" for deg :)

Skrevet

Kan hun ha vært i områder med dårlig dekning og/eller uten mulighet til å lade telefonen i løpet av ferien, og at det er grunnen til det du formidler av uregelmessig kontakt fra henne?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun venter på at DU skal ta kontakt med hun...

Anonymous poster hash: 759f6...598
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

ikke alle som er avhengige av mobilen :)

vent til hu kommer hjem, og ikke mas på henne som å sende 10 meldinger fordi hun ikke svarer. det er bare trist :)

har du prøvd å la være å sende melding til henne å se hvor lang tid det tar før hun begynner å lure?

prøv å ikke svare før det har gått en time så kanskje hun innser at hun også blir litt "bekymret" for deg :)

Maser på ingen måte på henne. Dersom jeg ikke har hørt noe fra henne på 3-4 dager, sender jeg en hyggelig melding.

Har ventet 1 gang. Da tok det 6-7 dager før hun tok kontakt igjen.

Jeg bruker heller ikke svare med en gang, men det er litt tilfeldig. Glemmer ofte mobilen rundt omkring i leiligheten og glemmer sjekke den. Så kan ta 1-3 timer før jeg svarer av og til.

Anonymous poster hash: 308b3...f1c

AnonymBruker
Skrevet

Men har ikke helt fått svar på spørsmålet mitt føler jeg. Hvorfor går hun fra helt av til helt på sånn uten videre? Fra å kontakte meg flere ganger om dagen i 6-7 dager til ingen kontakt neste uke?

Skrevet

Men har ikke helt fått svar på spørsmålet mitt føler jeg. Hvorfor går hun fra helt av til helt på sånn uten videre? Fra å kontakte meg flere ganger om dagen i 6-7 dager til ingen kontakt neste uke?

Det kommer an på om hun kjeder seg eller ikke.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

ingen her er tankelesere.... så vanskelig å svare på det. men hu virker ikke så interessert egentlig.

Anonymous poster hash: 6d65e...6ff

Gjest Differ
Skrevet

Aner ikke hvorfor hun oppfører seg sånn.

Men kan fortelle om mine venninner:

Hver gang noen av dem har oppført seg sånn, så har det vært fordi de har holdt på med flere gutter samtidig. Er da vanskelig for dem å holde like god kontakt med alle samtidig, så det blir litt av og på med hver av dem.

De gangene dette har skjedd mot noen av mine venninner, har vi i ettertid funnet ut at gutten har holdt på med flere jenter samtidig.

Eller så kan det være HELT uskyldig og ikke noe hun tenker over en gang! At hun rett og slett er sånn... litt merkelig telefon-oppførsel. Alle er ikke A4 :)

Skrevet

Hadde dere daglig kontakt før hun reiste på ferie? Dersom dere hadde det hadde jeg iallefall blitt veldig usikker på hvor jeg hadde henne.

Vet at folk er forskjellige, men i starten når man er nyforelsket skal man ha lyst til å prate med kjæresten sin. Lure på hva han/hun har gjort på og vise at man savner hverandre. Uansett jeg ville prøvd å snakket med henne. Forklar hvordan du føler det når hun er så on/off!

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvorfor hun oppfører seg sånn.

Men kan fortelle om mine venninner:

Hver gang noen av dem har oppført seg sånn, så har det vært fordi de har holdt på med flere gutter samtidig. Er da vanskelig for dem å holde like god kontakt med alle samtidig, så det blir litt av og på med hver av dem.

De gangene dette har skjedd mot noen av mine venninner, har vi i ettertid funnet ut at gutten har holdt på med flere jenter samtidig.

Eller så kan det være HELT uskyldig og ikke noe hun tenker over en gang! At hun rett og slett er sånn... litt merkelig telefon-oppførsel. Alle er ikke A4 :)

/ts

Hm. Kanskje hun har noe på gang med noen hjemme, for var ikke slik rett før hun reiste. Da hadde vi mye kontakt hver dag og hun fortalte meg at hun var interessert i meg og ville være eksklusive.

Gjest Differ
Skrevet

/ts

Hm. Kanskje hun har noe på gang med noen hjemme, for var ikke slik rett før hun reiste. Da hadde vi mye kontakt hver dag og hun fortalte meg at hun var interessert i meg og ville være eksklusive.

Du er den som kjenner henne; tror du at hun kan ha noe på gang med en eks eller noen andre hjemme?

En eks av meg trodde at jeg gjenopptok kontakt med en jeg var forelsket i før han da jeg reiste hjem noen helger og var stille av meg. Men jeg er veldig familieorientert og la vekk telefonen da jeg var med familie. Var dog aldri sånn at jeg ikke tok kontakt på flere dager. Var kanskje maks 1 dag også sendte jeg en melding eller ringte dagen etter.

AnonymBruker
Skrevet

/ts

Ikke ta sorgene på forskudd her :hug:

Jeg er sånn som denne jenta. Når jeg er på sånn ferie at jeg er på besøk har familie/slekt/venner så går det ofte i ett, besøk og aktiviteter og mange som vil ha min oppmerksomhet. Så tar jeg meg noen hviledager innimellom hvor jeg isolerer meg litt for å lade batteriene igjen. På de dagene sender jeg mye mere meldinger og ringer til både kjæreste og venninner, mens de andre dagene så går all min oppmerksomhet til de folka jeg er på besøk hos.

Kanskje hun bare er samme type som meg? :)

Anonymous poster hash: 692c5...977

• Liker 1
Skrevet

Kan være hun har mye å gjøre?;)

AnonymBruker
Skrevet

Du er den som kjenner henne; tror du at hun kan ha noe på gang med en eks eller noen andre hjemme?

En eks av meg trodde at jeg gjenopptok kontakt med en jeg var forelsket i før han da jeg reiste hjem noen helger og var stille av meg. Men jeg er veldig familieorientert og la vekk telefonen da jeg var med familie. Var dog aldri sånn at jeg ikke tok kontakt på flere dager. Var kanskje maks 1 dag også sendte jeg en melding eller ringte dagen etter.

/ts

Magefølelsen min sier at hun ikke har noe på gang. Men er nå 7-8 dager siden jeg har hørt noe fra henne. Hun nevnte at det var noe hun måtte gjøre med familien før hun kom tilbake fra ferie (i slutten av ferien), så det kan hende hun er opptatt. Men ser jo at hun har vært pålogget messenger her og der. Så kanskje hun ikke bare gidder å ta kontakt med meg.

Jeg har vel forsåvidt innstilt meg på å avslutte forholdet nå. Er litt skuffet over hvordan hun har vært i sommer. Virker veldig likegyldig og da får jeg lite lyst på å satse.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

/ts igjen

Det rare er at hun gikk fra å melde hele tiden til helt stopp. Før hun reiste på ferie tok hun kontakt nærmest daglig. Sjekket nå og det er ni dager siden jeg har hørt fra henne og da var det jeg som først tok kontakt.

At en jente jeg tidligere var veldig interessert i inviterte meg på vin i kveld, har gjort meg ekstra usikker. Jeg vet jeg ikke burde si ja, men jeg har lyst. Litt for å se hvilke alternativer jeg har og litt for å straffe dama.

Skrevet

Da jeg var på ferie i syden så sendte jeg ikke en eneste melding til kjæresten hjemme, ikke fordi det var noen andre jeg var interresert i, men fordi det var så mye som skjedde hver eneste dag. Det skal sies at kjæresten var ganske irritert da jeg kom hjem, men det jeg ville frem til er at det kan være helt uskyldig også.. :)

AnonymBruker
Skrevet

/ts igjen

At en jente jeg tidligere var veldig interessert i inviterte meg på vin i kveld, har gjort meg ekstra usikker. Jeg vet jeg ikke burde si ja, men jeg har lyst. Litt for å se hvilke alternativer jeg har og litt for å straffe dama.

Der mista du min sympati..

Anonymous poster hash: 692c5...977

AnonymBruker
Skrevet

Genuin holdning da. Kjempe positive personlighetstrekk også gitt.

Anonymous poster hash: 0d3e5...ab1
AnonymBruker
Skrevet

/ts igjen

Det rare er at hun gikk fra å melde hele tiden til helt stopp. Før hun reiste på ferie tok hun kontakt nærmest daglig. Sjekket nå og det er ni dager siden jeg har hørt fra henne og da var det jeg som først tok kontakt.

Gjør det du. Sånn går det når hun ikke har tatt kontakt med deg.

Anonymous poster hash: 73116...703

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...