Gå til innhold

Hvordan bli styggere som jente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kjeder seg på jobb, i allefall.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ingen har sagt at jeg så bedre ut med langt hår. At jeg klippet det kort/halvlangt er det beste jeg har gjort for utseende mitt.

Anonymous poster hash: cedb0...5f4

• Liker 6
Skrevet

Enig med TS. Gi meg eksempler på jenter som er blitt penere etter å ha klippet seg kort, og jeg skal avfeie dem alle sammen!

• Liker 5
Skrevet

Smak og behag, men her er jeg enig med TS. Syns det er mer feminint med litt lengde på håret.

• Liker 6
Gjest Moirai
Skrevet

Så godt at det er mye som er viktigere i livet mitt enn å jobbe for å alltid prøve å være penest mulig da.

• Liker 27
Gjest HappyWaffle
Skrevet

så fint jenter kan bestemme dette selv da :) hadde gitt faen i om en kjærste ikke hadde likt kort hår om jeg ville klipt det. er da ikke menn som skal ha håret mitt vel??

Skrevet

så fint jenter kan bestemme dette selv da :) hadde gitt faen i om en kjærste ikke hadde likt kort hår om jeg ville klipt det. er da ikke menn som skal ha håret mitt vel??

Så du hadde ikke brydd deg om kjæresten din ville hatt skjegg (eller barbert seg glatt om du likte det omvendt)? Bart? Skallet seg? Spart til langt hår? Farget håret rosa? Tatt en tatovering i tryne? Alle har sine grenser og preferanser.

• Liker 5
Skrevet

Kanskje ikke penere men ikke styggere heller:

http://www.elle.com/beauty/hair/celebrities-who-made-the-cut-319214

Anonymous poster hash: 309fc...293

Sminken hennes er bedre på bildet med kort. Lyssettingen og kameravinkel er også mye bedre. Selve håret ser også bedre stelt ut på kort-hår-bildet.

Men bortsett fra disse egentlig ikke-relaterte tingene, er hun finere med langt.

• Liker 2
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Så du hadde ikke brydd deg om kjæresten din ville hatt skjegg (eller barbert seg glatt om du likte det omvendt)? Bart? Skallet seg? Spart til langt hår? Farget håret rosa? Tatt en tatovering i tryne? Alle har sine grenser og preferanser.

hadde gitt faen i om han ville tatovert seg i trynet da dette er han det går ut over ved å se ut som en idiot. men det er jo ingen som skal komme å si til meg at "du får ikke lov til å klippe deg kort" altså det får være grenser.

Skrevet

hadde gitt faen i om han ville tatovert seg i trynet da dette er han det går ut over ved å se ut som en idiot. men det er jo ingen som skal komme å si til meg at "du får ikke lov til å klippe deg kort" altså det får være grenser.

Man bør gjerne tenne på partneren sin eller? Jeg vedder på at det er ting din kjæreste kunne gjort med utseendet sitt som ville fått deg til å miste tenninga.

• Liker 7
Gjest Lincoln
Skrevet

Så godt at det er mye som er viktigere i livet mitt enn å jobbe for å alltid prøve å være penest mulig da.

Men du går sikkert ikke aktivt inn for å blir styggere heller?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Enig med TS. Gi meg eksempler på jenter som er blitt penere etter å ha klippet seg kort, og jeg skal avfeie dem alle sammen!

Halle Berry! Hun er mye penere med kort hår enn langt. Ansiktstrekkene kommer bedre frem og hun ser ung, fresh og feminin ut med kort hår:)

Anonymous poster hash: 351bb...b19

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Lincoln. Kvinner har av og til a joub. When you got a joub, a man or a woman, shall loze all their hair.

Sånn er det bra. Ugly er det nye It.

Anonymous poster hash: 67797...865
  • Liker 2
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Man bør gjerne tenne på partneren sin eller? Jeg vedder på at det er ting din kjæreste kunne gjort med utseendet sitt som ville fått deg til å miste tenninga.

det er det sikkert. nå har jeg ikke kjæreste, men forrige kjæresten min som jeg i tilleg bodde med gjorde div som gjorde at jeg ikke hadde lyst til å hoppe på han der og da, men det betyr ikke at jeg prøvde å få han til å slutte med det fordi. noen ting må man bare leve med. jeg er feks fan av at en mann er barbert der nede, men tvinger de ikke til det fordi. poenget mitt er at folk får være som de selv vil.

Skrevet (endret)

Halle Berry! Hun er mye penere med kort hår enn langt. Ansiktstrekkene kommer bedre frem og hun ser ung, fresh og feminin ut med kort hår:)

Anonymous poster hash: 351bb...b19

Blir aldri enig i den der!

http://blogs.coventrytelegraph.net/thegeekfiles/Halle%20Berry%20long%20hair.jpg

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRqpeYBOLasuAfvJafd3o2PZjaDq4aSHm-otwljpRHnoAVVszM_eQ

Endret av Tidus
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Lincoln. Kvinner har av og til a joub. When you got a joub, a man or a woman, shall loze all their hair.

Sånn er det bra. Ugly er det nye It.

Anonymous poster hash: 67797...865

what?? hva i alle dager er det du skal frem til her?? joub??

Anonymous poster hash: 9c814...8cb

• Liker 8
Skrevet

det er det sikkert. nå har jeg ikke kjæreste, men forrige kjæresten min som jeg i tilleg bodde med gjorde div som gjorde at jeg ikke hadde lyst til å hoppe på han der og da, men det betyr ikke at jeg prøvde å få han til å slutte med det fordi. noen ting må man bare leve med. jeg er feks fan av at en mann er barbert der nede, men tvinger de ikke til det fordi. poenget mitt er at folk får være som de selv vil.

Folk får være som de vil, men det betyr ikke at andre folk må synes alle er fine uansett hva de gjør ;) Det er det vi snakker om her.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...