Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har bare kjent han i to mnd, og vi har det fint. Men, når jeg googler han, på google +, kommer exen hans opp på den sida hans, som om de er et par, der står hun er i hans innerste krets. Vet ikke hva dette betyr, men det plager meg. Har heller ikke spurt han ennå...Noen som kan si hva dette betyr?

Anonymous poster hash: ecd1e...816
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært inne på google+ på år og dager tror jeg. Sikker ikke oppdatert google+ siden sin.

To måneder er jo ikke lenge. Det første jeg gjør etter et brudd, er ikke å oppdatere google+ profila som jeg aldri bruker.

Jeg kan ikke si det sikkert, men dette er det første jeg tenker.

Anonymous poster hash: 96a84...342
Skrevet

Google+ er litt som facebook, man kan dele bilder, artikler, videoer osv med de man kjenner eller almenheten, men de færreste har helt kontroll på hvem de er "venner" med osv. Jeg er realtivt teknisk av meg, men må ærlig talt si at jeg tror ikke jeg hadde husket på å fjerne eksen min fra google+ dersom det var meg det gjaldt.

AnonymBruker
Skrevet

Herre, så opptatt folk er av sosiale medier.

Anonymous poster hash: 94048...72f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Google+ er litt som facebook, man kan dele bilder, artikler, videoer osv med de man kjenner eller almenheten, men de færreste har helt kontroll på hvem de er "venner" med osv. Jeg er realtivt teknisk av meg, men må ærlig talt si at jeg tror ikke jeg hadde husket på å fjerne eksen min fra google+ dersom det var meg det gjaldt.

Så det går an å fjerne?

Anonymous poster hash: ecd1e...816

AnonymBruker
Skrevet

Bare å snakke med han om det. Si hva du har sett, og at du blir litt såret av det. Om du sier det uten å kjefte så burde han forstå at han må endre på det.

Anonymous poster hash: 9540e...c62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...