Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet du om en bra selvbruner, som ikke ser unaturlig ut på lys hud og som ikke gir masse skjolder? Jeg trenger det snart, så den må kunne kjøpes i norske butikker :)

Lurer også på hva man gjør med ansiktet, tar man selvbruner der og? Jeg er som sagt lys i huden. :)

Anonymous poster hash: 966eb...77d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dove sin :)

Anonymous poster hash: b4749...5aa

Skrevet

Er utrolig positivt overrasket over ACO sin lotion med selvbruning. Kjøpes på apotek for 50-60 kr og heter Sunkissed. Tro meg, jeg har prøvd mange varianter av selvbruning, og dette er klart den beste jeg har prøvd - og for første gang slipper jeg unna skjolder. Bruker den 1 gang per uke og har en gyllen og fin sommerbrun farge - flere tror jeg nettopp har kommet hjem fra syden. Får fin farge allerede etter første gangs bruk!

• Liker 1
Skrevet

Dior sin for ansiktet er den beste jeg har prøvd så langt. Den får du kjøpt på parfymeri. Jeg har prøvd både Dove og L`oreal på kroppen, men syns ikke det blir noe farge.

Skrevet

Jeg har brukt clarins sin, som de fleste parfymeri har. Den gir ikke skjolder, og får alltid skryt for brunfargen min når jeg bruker denne :) minuset er at den lukter ganske sterkt selvbruning.

i det siste har jeg brukt cliniderm sin, som jeg har kjøpt på vitus apotek. Den kan du justere fargen på selv, det er veldig greit. Har ikke fått skjolder av den, så er egentlig veldig fornøyd.

Aco sin er vemmelig!! anbefaler den virkelig ikke, det finnes så mye bedre. Den gav meg lett skjolder, og holdbarheten var dårlig..

Har hørt mye positivt om sunspa, og viss du vil betale litt mer er st.tropez (ikke st.moritz) også veldig bra :)

Skrevet

St.tropez skum!!! Ingen over, ingen ved siden... superdrøy er den også.bare husk å kjøpe den lyseste tonen ( hvit flaske). Fåes på VITA :)

• Liker 1
Skrevet

St. Moriz er veldig god den også for de med mindre selvbruningsbudsjett. :)

Anonymous poster hash: b9934...63d
Skrevet

Viss du virkelig vil ha effekt, så bruk st.Moriz fra Vita. Koster bare 99kr. Du blir tydelig brun, men pass på å ta på veldig lite skum ellers blir det skjoldete. Jeg bruker den i fjeset.

En annen bra er piz buin der du kan justere hvor brun du vil bli.

Og Garnier Solarie Ambre spray for fjes, den lukter godt og det blir naturlig. Du blir ikke så veldig brun av den men om du er veldig lys så vil du bli naturlig brun.

Alle de er billige.

Skrevet

Dior sin sjølbroning er vældig god:)

Anonymous poster hash: 11f08...ac8
Skrevet

TS her, jeg endte opp med å kjøpe Biotherm sin selvbruner. Den fikk best i test et sted leste jeg, og skal visst passe greit for en med lys hud :) Men den er for kropp, så jeg er ikke sikker på hva jeg skal gjøre med ansiktet, prøver kanskje den sprayen fra Garnier? :)

Anonymous poster hash: 966eb...77d
Skrevet

Bare en liten advarsel, har man sex/søler væske på sengen vil du få brune flekker på lakenet. Lite sjarmerende og ser ut som noen har dritet seg ut.

Skrevet

Minner meg om vinteren i fjor da jeg brukte selvbruning hele året, så var det en natt jeg var så varm så da jeg våknet neste morgen så det ut som jeg hadde glemt igjen skyggen min i sengen. :danse:

Men ja, st.Moritz er den jeg bruker uansett.
Har prøvd en haug med selvbrunere i forskjellige prisklasser, men moritz er best.

Den er også god til min hud i.o.m at jeg har fet hud, så jeg kan bruke den i ansiktet og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...