Gå til innhold

Hvordan vaske dundyne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal legge vaske en liten dundyne og lurer på hvordan jeg skal vaske den? Og kan jeg tørke den i trommelen etterpå med Sømna baller i maskinen?

Anonymous poster hash: 6f440...206

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på vaskelappen. Jeg pleier å vaske på 60 grader, og det anbefales å bruke lite vaskemiddel.

Jeg vet ikke hva Sømna baller er, men det er veldig lurt å bruke enten tennisballer eller spesielle tørkeballer i trommelen.

AnonymBruker
Skrevet

Se på vaskelappen. Jeg pleier å vaske på 60 grader, og det anbefales å bruke lite vaskemiddel.

Jeg vet ikke hva Sømna baller er, men det er veldig lurt å bruke enten tennisballer eller spesielle tørkeballer i trommelen.

Ja det er sånne spesielle tørkeballer det er :) vet du hvor lenge den tåler trommelen? Det er bare en sånn bitteliten dyne for babyer. Jeg har bare et tørke programm som tar 2,45 timer det er kanskje litt lenge?

Skrevet

Nei, det vet jeg ikke, min tørketrommel har en fuktighetsmåler og stopper når ting er tørt. I tillegg har den en egen innstilling for dun. Ofte må jeg ta dundyner et par runder siden det gjerne er mer fuktig inni enn tørketrommelen mener.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det vet jeg ikke, min tørketrommel har en fuktighetsmåler og stopper når ting er tørt. I tillegg har den en egen innstilling for dun. Ofte må jeg ta dundyner et par runder siden det gjerne er mer fuktig inni enn tørketrommelen mener.

Takk for svar. Jeg får prøve meg frem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...