Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd Dalacin for kviser, gjerne i kombinasjon med Epiduo? Hvordan fungerte det for dere?

Anonymous poster hash: 7c5c3...545
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke hva slags antibiotika jeg gikk på, men det fungerte for meg. Jeg MÅ ha epiduo liggende.

Har virkelig fått akneproblemene i sjakk nå ja :)

1. Uka: Jeg følte at huden min BRENTE OPP. Jeg hadde hodepine

2. Uka: Litt bedre, men så veldig vakker og rød ut. Men huden var mye finere, glattere.

3. Påfører masse fuktighetskrem, en som er anbefalt av hudspesialist så ikke noe tull der. Pluss et godt serum.

Huden er virkelig jevn og glatt allerede. Og trenger ikke å påføre like mye som uke 1 og uke 2. Begynner altså å trappe ned.

Sånn holder jeg på. Når jeg har pauser fra epiduoen og føler behovet for å bruke det igjen så blir det aldri like ille som første gangen jeg brukte den (rød og sviende osv). Jeg trenger bare å smøre på TYNT lag før jeg legger meg, kanskje 1 eller 2 dager, så vips; akne gone. Kan bli litt rød på nesa, så unngår steder som er sensitive.

Anonymous poster hash: 01fc2...5b2
AnonymBruker
Skrevet

Det høres lovende ut :)

Hvor lenge har du gått på det, og hvor "rammet" var du?

AnonymBruker
Skrevet

Det høres lovende ut :)

Hvor lenge har du gått på det, og hvor "rammet" var du?

Hormon akne, stress akne. Mild akne. Betent akne.

Ja, disse tingene. Var i grunnen ikke mest rammet nei, men kunne se ille ut når det gikk ille og var betent. Fikk noen arr etterpå.

Sliter fortsatt med akne, men ikke på den der måten. Ikke betent, ikke arr, ikke dype kviser med mindre det er en grunn. Osv. Har det i sjakk, i det minste.

Lykke til.

ps. Jeg har gått på det i 1 år. Først brukte jeg det mye, for å bli kvitt alt. Etter to måneder brukte jeg det bare ved behov/sjeldent.

Husk solfaktor. Bruk det bare når du legger deg på renset hud.

Anonymous poster hash: 01fc2...5b2

Skrevet

Jeg har brukt dalacin (liniment) i kombinasjon med basiron og skinoren.
Dette fungerte egentlig ikke sånn kjempebra, men ble litt bedre.
Dette er snart 8 år siden.. er først nå kvitt kvisene mine, redningen ble isotretinoin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...