Gå til innhold

ÅÅÅhhh! Pupper er noe dritt!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt utrolig hvor forskjellige vi er.

Jeg kunne tenke meg større pupper og har tenkt og gjør noe med det.

Men jeg har full forståelse for at det er en plage når det er for stort også.

Er ikke det sånn at ved reduksjon er det mulig å få det dekket?

Har en venninde som fikk det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig dette er noe vi jenter aldri blir fornøyd med, ja! :ler:

Har ikke behov for noen reduksjon, hadde bare en "busty" dag.

Forøvrig er mannen min meeeeeeget glade i dem.

Mannfolk....... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er mannen min meeeeeeget glade i dem.

Mannfolk....... :roll:

Det er lett for dem å like pupper - de slipper å bære på dem... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Kan`ke være noe særlig å ha SÅ store jur! :riste:

Har du vurdert brystreduksjon?

Jeg har større JUR enn MariannE, og jeg har ikke vurdert noen reduksjon! Kanskje du ikke mener det, men du høres utrolig frekk ut, sånn som du skriver !

Selv har jeg G-cup, av og til H, men jeg sliter ikke. Ja, jeg får mye dirty looks , og sleivbemerkninger (spesielt av flatbrysta jenter "det er må da være silikon, så teit!") folk sliter med å ha øyenkontakt med meg, men puppene mine er meg og jeg er glad i dem!

Som MariannE skriver er det tungvint til tider, med klær (midterste knapp i blusa spriker ofte :roll: ) Bher koster et kongerike og en hest, bikinier og badedrakter er ikkeskisterende, men puppene er der de er mine, de funker gir meg masse glede og kjærseten digger dem rått og uhemmet :wink:

Men, jeg forstår de som ønsker reduksjon, eller forstørring. Pupper er viktig for oss damer!

Legen min prøvde å overtale meg til reduksjon da jeg var 17 (han synes jeg så overseksuell ut :roll: ) Jeg nekta! Kanskje det blir aktuellt for meg om noen år, men nå er alt bra som det er!

Glammy (puppe-entusiast :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glamourgirl skrev:Legen min prøvde å overtale meg til reduksjon da jeg var 17 (han synes jeg så overseksuell ut :roll: ) Jeg nekta!

ER DET VIRKELIG SANT!!! HVa slags signal sender DET ut da?! HERREGUD, Forb......./&¤%#/¤ lege! :sinna:

Unnskyld, blir bare så innmari provosert av sånne mannfolk :roll:

Ser ut som de fleste her ønsker større eller mindre, jeg er nok en av de som skulle ønske jeg hadde større pupper, men jeg vil ikke ha silikon, jeg vil ha ekte så derfor må jeg bare være fornøyd med de jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Ja, det var ganske sjokkerende, ja! Han fikk til og med mamma med på idéen. Heldigvis så var jeg sterk nok til å stå i mot. Ekte er bra, men for folk med virkelige komplekser eller problemer forstår jeg godt at operasjon kan være en løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' det var ganske sjokkerende, ja! Han fikk til og med mamma med på idéen. Heldigvis så var jeg sterk nok til å stå i mot. Ekte er bra, men for folk med virkelige komplekser eller problemer forstår jeg godt at operasjon kan være en løsning.[/quote']

Himmel og hav Glammis! :o

Det er jo virkelig ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Og nå er puppene enda større! De har vokst jevnt og trutt siden jeg var 16 :roll:

Får håpe de stopper snart da.... :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Og nå er puppene enda større! De har vokst jevnt og trutt siden jeg var 16 :roll:

Uff ja... du er flinkere til å like dine enn jeg er til å like mine Glammy... Syns de er en plage jeg, menjeg har jo klart å leve med dem så langt så...

Mitt verste øyeblikk var når min da lille kusine (7 år) var på besøk hos meg - jeg var ca 15 - og jeg måtte skifte genser. Idet jeg trekker generen over hodet ser hun langt på puppene mine og sier "Hvorfor har du større pupper enn mamma'n min a?"

Jeg grein etterpå! Tanta min var jo gammel og jeg ville ikke ha større pupper enn ei voksen dame!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl
... bilder i hodet... :ler:

Kamel eller dromedar... .. og stadig mer fortung... :hoho:

:o Slemme Billis! Jeg skal sparke deg i begge de hoppende bena dine, jeg... din din din øh, BILLE!

Suz, tar litt tid å bli glad i dem også. En fyr vant 1300 kroner i et barveddemål fordi han gjetta størrelsen korrekt, jeg var bartender og sjefen hadde laga stor konkurranse. Jeg visste ingenting. Følte meg helt forferdelig etterpå. Ja, av og til føler jeg at jeg må overbevise folk om at personligheten min ikke ligger i bh-skåla, men generelt er jeg fornøyd. Og som sagt kjæresten eeeelsker dem. Han legger hodet imellom og putter vortene i ørene og forsvinner fra virkeligheten i en myk, hvit og rosa puppete herlighet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen den kjærlige behandlingen da... Mannen er også glad i mine. Satser på at det skal være nok igjen etter en eventuell reduksjon til å holde ham varm på øra resten av livet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl
:ler: Jepp, hvis ikke blir det månelyst, det hadde det blitt her igården iallefall. (grøsser med tanke på kjærest uten pupper som ørevarmere....)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jepp' date=' hvis ikke blir det månelyst, det hadde det blitt her igården iallefall. (grøsser med tanke på kjærest uten pupper som ørevarmere....)[/quote']

Huff ja... Ser for meg strenge Mannen... :-? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...