Gå til innhold

Hadde du vært med på dette !?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler du at du er flink til å gi råd og veiledning om klær, shopping, stil?

Får du mange ideer hvis noen spør deg "hva kler meg?"

Av og til blir jeg så mettet av all informasjon, alt jeg skal være interessert i. Blir helt mett. Får bare lyst til å huke inn nærmeste ekspert og få hjelp. Om det gjelder klær, interiør, sminke, frisyre, sko, vesker, osv.

Derfor kom jeg på en tanke. Hva hvis det var en tråd for brukere som kunne tenkt seg å gi stil råd, og brukere som trenger råd kan finne hverandre enkelt? (via pm, bilder, mail, video, eller møtes i virkeligheten?)

F.eks: Hei jeg er bruker *pernille* fra Oslo/Bergen/Trondheim etc, er veldig glad i å style opp andre og synes det er gøy og interessant, PM meg hvis du trenger hjelp.

Eller er det ingen som er såpass interessert i sånt? Jeg hadde jo syntes at det hadde vært gøyere å style andre enn meg selv innimellom :fnise:

Anonymous poster hash: 7da8e...58b
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men vet at jeg har såpass mange desperate øyeblikk innimellom at jeg hadde brukt hjelpen om den var såpass nær :lol:Men da måtte de ha virket seriøse.

Anonymous poster hash: 65ae8...42f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

F.eks: Hei jeg er bruker *pernille* fra Oslo/Bergen/Trondheim etc, er veldig glad i å style opp andre og synes det er gøy og interessant, PM meg hvis du trenger hjelp.

Anonymous poster hash: 7da8e...58b

Hvor, hvordan, når. Ja takk!

Anonymous poster hash: 108cb...d73

• Liker 1
Skrevet

Tror nok veldig mange kunne ha satt pris på noe sånt ja ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt utrolig glad om noen hadde hjulpet meg med råd om klær og passform osv, jeg. Hobby stylister er jo flinke, er jo bare å se på folk rundt seg.

Trondheim :tronderbart:

Skrevet

Kunne gjerne hjulpet noen! :) Jeg hjelper flere av de jeg kjenner, er bare 15 år da men..

Skrevet

Kunne gjerne ha hatt en som jeg kan hjelpe til med, og gjerne gjøre det samme med meg. Mine veninner passer ikke helt min stil, så det har aldri latt seg gjøre at vi hjelper hverandre. Kanskje noen her passer bedre med meg på akkurat dette området? Haha

Er 18, faller litt mer på den klassiske stilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...