Gå til innhold

Kjøpe extension fra nett, men sette på hos frisør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Går det? Eller setter de kun på fra sin egen leverandør? Og hva er prisen for jobben om man har med eget hår?
ca 4 timers jobb om det sier dere noe :)

Anonymous poster hash: 5dbcd...fc5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du kjenner en frisør så kanskje vedkommende vil gjøre det på fritiden, men jeg tviler på at en salong vil gå med på å sette på hår kjøpt en annen plass. Det handler ikke bare om at de vil tjene på å selge håret, mange salonger har eksklusive avtaler med én leverandør, og salongen setter sitt varemerke på jobben, og da er det skummelt å jobbe med produkter de ikke selv har valgt ut.

Anonymous poster hash: ff45b...e90
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk satt på eget tape extensions hos en frisør som driver med hair talk extensions. Betalte 350 kr og det tok en time. Jeg ringte rundt til flere salonger som driver med extensions og fikk både ja og nei som svar. Så anbefaler deg å sjekke ut hvilke salonger som driver med extensions i ditt nærmiljø og ring til de og hør :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen frisører vil ikke gjøre dette fordi de ikke kjenner kvaliteten på håret og ikke vil assosieres med det hvis det er dårlig kvalitet. Noe de ikke kan vite siden det ikke er kjøpt via frisørsalongens leverandør. Ville nok ringt rundt å hørt på forhånd ja.

Anonymous poster hash: f1cd2...22a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Hei Amadine, eller andre som har fått dette gjort;

Kan du/dere være så snill å oppgi hvilke frisører som sa ja til å gjøre jobben når man har med medbragt hår selv (jeg har real human hair, remy, u-tip keratin, fra forskjellige leverandører, men håret er i god kvalitet). Og så hadde det vært veldig interessant og nyttig å få vite hvorvidt du/dere ble fornøyde, og har a prisen kom på. Jeg søker en salong/frisør i Oslo, da det er her jeg bor. Er også interessert i å komme i kontakt med frisører som kan gjøre en avtale om å sette dem på utenom salong-og jobbtid, selvfølgelig mot betaling for jobben. Er det noen som kan hjelpe?

Enten med råd og tips, noen som vet om frisører eller salonger som gjør dette, eller hvor jeg kan komme i kontakt med noen. 

Takker på forhånd for hjelp!! 😊 😉 💖 

Vennlig hilsen fra Milla 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Hei! :) Eg pleie å gå til en salong som hette Nordic Hair, den ligger i Stavanger. De jobbe bare med ext. og e veldig gode på det! :laugh: Søk på facebook så er de lette å finne. Vett ikkje heilt kor dåkk andre bor? Fysste gangen eg va der så hadde eg me mitt eget hår eg hadde kjøpt sjøl. De sette på hår som du har med, men de kan selvfølgelig ikkje gi noen garanti på om håret holde seg fint osv. siden de ikkje har erfaring med annet enn det de bruke sjøl. Så det er jo alltid på eget ansvar. Men det forstår eg jo, og eg satsa då bare på at håret eg hadde kjøpt var bra siden det kosta en del då eg kjøpte det, og det blei faktisk kjempebra! Men etter det har eg likevel gått over til håret de bruker der, siden eg ville ha bølgete hair extensions og det eg fant på nettet var for rett for meg til å se nok naturlig ut i mitt bølgete hår. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...