Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #1 Skrevet 21. april 2004 Jeg har tenkt å gå til innkjøp av den kritikerroste radioen Tivoli Audio, men er i tvil om hvilken farge jeg skal velge. Den finnes nemlig i fire ulike fargevarianter: Hvit Valnøtt Kirsebær/blå Lønn/grønn Og her er et lite samlebilde over alle variantene sammen. Hvilken av disse variantene ville du ha valgt?
Suzy Skrevet 21. april 2004 #2 Skrevet 21. april 2004 Ønsker meg også den... *sukke tungt*... jeg hadde valgt lønn/grønn fordi jeg ville hatt den på kjøkkenet og veggene mine der har den grønnfargen. Skulle jeg hatt noe mer nøytralt måtte det bli den i valnøtt.
:-) anna Skrevet 21. april 2004 #3 Skrevet 21. april 2004 Valnøtt. (Men jeg er ganske sikker på at den finnes i sort også)
tuji Skrevet 21. april 2004 #4 Skrevet 21. april 2004 Definitivt valnøtt. Har planer om å kjøpe den selv.
Rapitap Skrevet 21. april 2004 #6 Skrevet 21. april 2004 det kommer helt ann på hvor radioen skal stå plassert. (ja, jeg har radio og CD spiller på badet)
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #7 Skrevet 21. april 2004 det kommer helt ann på hvor radioen skal stå plassert. (ja, jeg har radio og CD spiller på badet) Det blir nok ikke på badet hos meg - heller i stuen tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå