Gå til innhold

Jomfru i alder av 21 år. Turn-off?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en gutt på 21 år som aldri har hatt sex. Det er ikke noe jeg har stresset med før når egentlig. Men jeg føler meg annerledes og utenfor som en jomfru på 21. Jeg har aldri vært typen til å prate med jenter ute på byen og gjør jeg det føler jeg at jeg ikke har noen sjanse på de. Jeg vil helst ikke ha et ons kun for å få det overstått, men samtidig vil jeg gjerne ha sex. Aller helst vil jeg ha en kjæreste, men jeg tror ikke det skjer med det første. Og hvis det skjer er det et turn-off? Jeg er en oppegående gutt, går på skole, har venner, men er noe sjenert.

Anonymous poster hash: 604ee...115
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du er en selvsikker fyr ville ikke jeg sett på det som en turn-off om jeg var litt ute etter deg. 21 år er ikke så ille, og heller ikke så uvanlig :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en gutt på 21 år som aldri har hatt sex. Det er ikke noe jeg har stresset med før når egentlig. Men jeg føler meg annerledes og utenfor som en jomfru på 21. Jeg har aldri vært typen til å prate med jenter ute på byen og gjør jeg det føler jeg at jeg ikke har noen sjanse på de. Jeg vil helst ikke ha et ons kun for å få det overstått, men samtidig vil jeg gjerne ha sex. Aller helst vil jeg ha en kjæreste, men jeg tror ikke det skjer med det første. Og hvis det skjer er det et turn-off? Jeg er en oppegående gutt, går på skole, har venner, men er noe sjenert.

Jeg var 20 år da jeg hadde sex første gang. Bare et par måneder før 21. Så det er slett ikke uvanlig og ingenting å skamme seg over.

Skrevet

Ikke noe å tenke over. Vent til du får deg en flott kjæreste om du ønsker det :) Et oppegående menneske kommer da virkelig ikke til å syns det er turn-off! Det kommer nok jenta til å ta helt fint :) ..om du vil overraske, kan du jo fortelle din kommende kjæreste om jomfrudommen din etter dere har hatt sex ;) Jeg regner med du ikke er ukjent med hvordan blomsten og bien-utøvelsen skjer. Finnes i alle fall masse lesestoff. Uansett så er det viktig å spørre partneren under akten om hva hun liker og syns er godt. Bare ikke pump på jenta i hundreogtyve eller "putt den i feil hull". Da er nok det meste innafor :)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke brydd meg :)

Anonymous poster hash: c7829...359
  • Liker 1
Gjest RihannaNavy
Skrevet

Nei, det er ikke turn-off. MYE mer turn-off med gutter som har pult mange jenter.

• Liker 1
Gjest Snørev
Skrevet (endret)

Problemet er ikke at du er jomfru, men at du ikke prater med jenter på byen(eventuelt skaffer deg kjæreste på andre måter). Bare tull at du ikke er god nok, du er oppegående, går på skole og har venner. Spør hvem som helst, med de egenskapene er du ganske attraktiv.

Endret av Snørev
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Det er like naturlig å være jomfru som ikke-jomfru på din alder. Slapp av! Ikke stress! Det værste som fins er despterate mennesker!

Gjør det du liker, vær glad i deg selv, ikke bry deg om andre meninger angående ditt og datt. Studer, jobb, reis, vær med på det som interesserer deg.

Vær stolt av deg selv, og det som er rett for deg skal du forholde deg til. For noen andre er noe annet mer rett. Folk er forskjellige og har forskjellige meninger og verdier.

Om du møter en jente som syns det er turn-off at du er jomfru, så er vel ikke hun noe for deg uansett.

Du ønsker å møte en jente som liker deg som du er, og som ikke bryr seg om at du er jomfru eller litt sjenert! Så vent på henne! :)

Endret av Bølle
Gjest Selket
Skrevet

Slapp av :)

det er ikke turn off i det hele tatt, og de som synes det er det har du ikke lyst å være med anyways ;)

Men vær litt mer modig og bare prøv å snakke med noen jenter :)

den som spiller ikke vinner ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...