Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale meg en god rens og fukt til ansiktet mitt? Sliter skikkelig med kviser for tiden.

Er body shop produkter bra feks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best apotekprodukter! Og her på apoteket er de veldig flink til å hjelpe meg med å finne det jeg trenger siden det kan variere litt fra årstid og slikt :)

Personlig er jeg veldig glad i Vichy og La Roche-Posay. De har hjulpet meg gjennom perioder med veldig uren hud, sensitiv hud, tørr hud og fet hud. Altså det meste ;)

Body shop har hatt noen kremer som har funket ok for meg når jeg hadde tørr hud, men syns ikke noe særlig om renseproduktene deres.

Skrevet

Jeg liker best apotekprodukter! Og her på apoteket er de veldig flink til å hjelpe meg med å finne det jeg trenger siden det kan variere litt fra årstid og slikt :)

Personlig er jeg veldig glad i Vichy og La Roche-Posay. De har hjulpet meg gjennom perioder med veldig uren hud, sensitiv hud, tørr hud og fet hud. Altså det meste ;)

Body shop har hatt noen kremer som har funket ok for meg når jeg hadde tørr hud, men syns ikke noe særlig om renseproduktene deres.

Er det veldig dyrt å kjøpe på apotek? Tusen takk for svar :)

Skrevet

Tja.. Noen merker er det, andre ikke. Kommer litt an på hvor mye du skal ha og.

Jeg kjøpte en rensekrem, tonic, peeling, dagkrem og nattkrem her hinn dagen. Kom på flotte 1073,- Men drøye produkter jeg har lenge!

Du kan jo se litt her i nettbutikken:

https://www.boots.no/butikk/s/products/category.html?categoryId=1054&action=C

Og hvis du tar deg en tur innom og forteller om budsjettet ditt, så finner de alltid noen gode produkter til deg til en rimeligere penge :) De er flink sånn..

Skrevet

Tja.. Noen merker er det, andre ikke. Kommer litt an på hvor mye du skal ha og.

Jeg kjøpte en rensekrem, tonic, peeling, dagkrem og nattkrem her hinn dagen. Kom på flotte 1073,- Men drøye produkter jeg har lenge!

Du kan jo se litt her i nettbutikken:

https://www.boots.no/butikk/s/products/category.html?categoryId=1054&action=C

Og hvis du tar deg en tur innom og forteller om budsjettet ditt, så finner de alltid noen gode produkter til deg til en rimeligere penge :) De er flink sånn..

tusen takk for gode råd! :) Klem til deg!

Skrevet (endret)

Kan ikke snakke for dameme, men bodyshop er helt fint det.

Skrubb

Rens

Aloe Vera Lotion

Gjør det typ annenhverdag ingen kviser selv med et noe høyere inntak av Cola (Sukker varianten) enn de fleste andre.

Bruker nattkrem nesten hverdag fra Body Shop, dagkrem så er denne helt vannvittig bra: 80,- på Kiwi.

doc_83_2.png

Nåja spørs hvem som hører på en mann her. :fnise:

Endret av Charmander
  • Liker 2
Skrevet

Jan Marini - Acne Treatment Wash. Beste rensen jeg har prøvd mot kviser, forsvant på et blunk :)

Skrevet

Optimale for uren hud er rens + fuktighet morgen og kveld! Hvis man ikke har problemhud (som min samboer f.eks) så funker det sikkert helt greit annenhver dag..

Nå er min hud ganske bra nå for tiden, men jeg holder den ved like med rens, tonic og dagkrem om morgenen og samme prosedyre men nattkrem om kvelden. En peeling tar jeg en dag i uken (lørdag) ;)

Kunne også tenkt meg en god øyekrem og ett serum etterhvert, men det får bli neste gang ;)

Det fungerer ihvertfall bra for meg. Men nå bruker jeg jo stort sett sminke hver dag og, så godt å få renset skikkelig.

Igjen så syns jeg det beste er å snakke med de på apoteket som kjenner produktene ;)

Skrevet

Ikke bruk billigprodukt som f.eks loreal,garnier,clerasil, bodyshop osv...

anbefaler la roche posay som apotekserie!!:) har ikke like god erfaring med vichy og cliniderm.

favorittserien min er MD formulations, men det er dyre produkter.

sliter du veldig med huden er det aller beste å gå til legen :) i tillegg til gode hudpleierutiner selvfølgelig.

Skrevet

Hvis det er urenheter du sliter med ville jeg prøvd MD Formulations. Hjalp meg. Ellers syns jeg Matis Purete serien er ganske god også..

Skrevet

Og ikke minst sliter du med kviser så prøv å mink inntaket av sukker og øk inntaket av vann og spis mer fisk (og ta tran). Det hjelper!

Skrevet

Liker verken The Body Shop sine, eller slike billig merker. Noen av dem vil gjøre mer vondt enn godt. Sats på å kjøpe litt dyrere produkter som MD formulations, Priori, Decleor osv. Man får virkelig det man betaler for. Bare finn ut hudtypen din og gjør litt research.

Skrevet

For meg er det ett produkt som virkelig funker på uren hud og det er MD Formulations Continuous Renewal Serum, det er dyrt, men veldig drøy i bruk og ett produkt jeg virkelig ser forskjell på. Det er et serum så man må ha fuktighetskrem over

Skrevet

Jeg kjøpte en ansiktsrens og dagkrem fra ACO på apoteket og er dødsfornøyd! Huden kjenner som ny, og jeg har ikke fått en eneste ny kvise, og de gamle er nesten borte etter bare 3 dager. Tørrhet rundt neste er også borte.

Det kostet 180 kr for begge, så utrolig billig og greit for meg som ikke har en så alt for god økonomi.

Skrevet

Kan noen anbefale meg en god rens og fukt til ansiktet mitt? Sliter skikkelig med kviser for tiden.

Er body shop produkter bra feks?

Hei!

Mine beste tips mot kviser og uren hud er:

- Rens huden hver kveld og hver morgen! Jeg fikk mye hjelp av 3steg-serien til Clinique og produktene til Vichy som er ment for uren hud. Min erfaring er at rensen likevel er viktigere enn selve produktene.

- Tetreolje (kjøpes på apotek). Du kan pensle direkte på kvisene med en q-tip, da forsvinner de raskere. Body Shop har også produkter med tetreolje. Tetreolje skal visst være det beste mot uren hud.

- "Hjemmelaget" toner med vann, eplecidereddik og noen tråper tetreolje. Jeg bruker 2 deler vann, 1 del edikk og 2-3 dråper i tetreolje. Godt i tilfelle huden din er sliten av alle kjemikaliene i andre produkter du bruker.

- Nattlysolje! Kjøp, kjøp! Det er det beste forbyggende mot uren hud jeg har prøvd. Fås på helsekost.

Anonymous poster hash: a66f3...567

Skrevet

Dermalogica - Antibac daily cleanser (260kr?)er god når det kommer til uren hud,

Md Formulations - Complex masque (ca 414kr) er en maske jeg kan ta på en kvise før leggetid, og da jeg våkner neste morgen er den helt borte.

Decleor - Stay matte lotion (270kr?)er god under ansiktskremen

Md formulations Glycare lotion (ca 380kr)- Er veldig god om du sliter med urenheter, den er et must på på badet. Det er et serum du bruker under kremen.

:danse: Fungerer for meg

Skrevet

Hei!

Mine beste tips mot kviser og uren hud er:

- Rens huden hver kveld og hver morgen! Jeg fikk mye hjelp av 3steg-serien til Clinique og produktene til Vichy som er ment for uren hud. Min erfaring er at rensen likevel er viktigere enn selve produktene.

- Tetreolje (kjøpes på apotek). Du kan pensle direkte på kvisene med en q-tip, da forsvinner de raskere. Body Shop har også produkter med tetreolje. Tetreolje skal visst være det beste mot uren hud.

- "Hjemmelaget" toner med vann, eplecidereddik og noen tråper tetreolje. Jeg bruker 2 deler vann, 1 del edikk og 2-3 dråper i tetreolje. Godt i tilfelle huden din er sliten av alle kjemikaliene i andre produkter du bruker.

- Nattlysolje! Kjøp, kjøp! Det er det beste forbyggende mot uren hud jeg har prøvd. Fås på helsekost.

Anonymous poster hash: a66f3...567

Cl

Cliniques 3-steps er visst noe "ekspertene" sier en skal holde seg unna, på grunn av mengden alkohol de har i produktene. Dreper jo huden på langsikt.

Skrevet

Må anbefale MD og Decleor, har prøvd mange apotekserier og div annet som skal være bra, men enkelte av de gjorde bare ting verre. Min erfaring om hudpleie er at man får hva man betaler for :)

Skrevet

Må anbefale MD og Decleor, har prøvd mange apotekserier og div annet som skal være bra, men enkelte av de gjorde bare ting verre. Min erfaring om hudpleie er at man får hva man betaler for :)

Signerer dette. :)

Hudpleie er verdt å investere i, og apotekserier skal visst nok være som det du får kjøpt på h&m..

Skrevet

Jeg kjøpte en ansiktsrens og dagkrem fra ACO på apoteket og er dødsfornøyd! Huden kjenner som ny, og jeg har ikke fått en eneste ny kvise, og de gamle er nesten borte etter bare 3 dager. Tørrhet rundt neste er også borte.

Det kostet 180 kr for begge, så utrolig billig og greit for meg som ikke har en så alt for god økonomi.

Neste gang vil jeg absolutt anbefale deg å kjøpe md. Du kan kjøpe de på feelunique.com. Du trenger ihvertfall skrubben (md formulations face & body scrub) og ansiktsvasken (md formulations face wash), de koster ca 200 kr per produkt og du har de i et halvt år, om ikke mer, så du sparer det fort inn igjen. Av hudkrem vil jeg anbefale den fra Decleor som er til fet hud. Det du får på apoteket kan ikke måle seg med md, Decleor, Dermalogica og Matis (blant flere).

Anonymous poster hash: 54b5f...8d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...