AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Body builders og fitness folk driver med oppkarbing. Kan det kan noe effekt på oss som ikke trener hver dag? Anonymous poster hash: b41a1...01d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Jeg er ingen ekspert, men selv merker jeg det veldig godt. Jeg går på kaloriunderskudd og trener en del, så det kan jo bare være at jeg får nok hvile og mat. Kommer vel an på hva du skal og hva du spiser til vanlig.Anonymous poster hash: e23ac...b78
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Jeg spiser lavkarbo, begynte på det for en måned siden. Jeg har spist veldig sunt de siste 6årene, men nå når jeg går på lavkarbo merker jeg at jeg blir _veldig_ sliten etter trening og spesielt sliten dagen etter. Så enten får jeg gå tilbake til mitt vanlige kosthold, spise flere karbs etter trening, eller ta en skikkelig oppkarbingsdag! Vanskelig å vite hva som er rett.. Jeg har delt opp kroppen i flere dager, så det blir 4-5 økter i uken. Og en kjapp gåtur hver dag (3km), og en liten joggetur en dag i uken. Anonymous poster hash: 7b5aa...285
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Jeg spiser lavkarbo, begynte på det for en måned siden. Jeg har spist veldig sunt de siste 6årene, men nå når jeg går på lavkarbo merker jeg at jeg blir _veldig_ sliten etter trening og spesielt sliten dagen etter. Så enten får jeg gå tilbake til mitt vanlige kosthold, spise flere karbs etter trening, eller ta en skikkelig oppkarbingsdag! Vanskelig å vite hva som er rett.. Jeg har delt opp kroppen i flere dager, så det blir 4-5 økter i uken. Og en kjapp gåtur hver dag (3km), og en liten joggetur en dag i uken.Anonymous poster hash: 7b5aa...285 Veldig interessant opplysning, som står i kontrast til en del andre lavkarbo-entusiaster her, som hevder at det ikke er noe problem, (- snarere tvert i mot, i følge dem) med å trene på lavkarbo. Anonymous poster hash: 6c26c...e73
@Maja Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Veldig interessant opplysning, som står i kontrast til en del andre lavkarbo-entusiaster her, som hevder at det ikke er noe problem, (- snarere tvert i mot, i følge dem) med å trene på lavkarbo. Anonymous poster hash: 6c26c...e73 Ein del opplever at bl.a. trening er tyngre i starten med lavkaro. Men etter 3-4 veker burde det bli bedre. Kjem også ann på kor strengt lavkarbokosthold ein har... Men for all del, vi fungerer så forskjellig...
Wiggins Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Jeg spiser lavkarbo, begynte på det for en måned siden. Jeg har spist veldig sunt de siste 6årene, men nå når jeg går på lavkarbo merker jeg at jeg blir _veldig_ sliten etter trening og spesielt sliten dagen etter. Så enten får jeg gå tilbake til mitt vanlige kosthold, spise flere karbs etter trening, eller ta en skikkelig oppkarbingsdag! Vanskelig å vite hva som er rett.. Jeg har delt opp kroppen i flere dager, så det blir 4-5 økter i uken. Og en kjapp gåtur hver dag (3km), og en liten joggetur en dag i uken.Anonymous poster hash: 7b5aa...285 Du skriver ikke hvilken treningsform du bedriver, men for utholdenhetstrening vil jeg si at å kombinere det med lavkarbo kosthold er som å trene med håndbrekket på. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Du skriver ikke hvilken treningsform du bedriver, men for utholdenhetstrening vil jeg si at å kombinere det med lavkarbo kosthold er som å trene med håndbrekket på. Jeg driver med styrketrening. Jogger fra 3-5km en dag i uken. Ellers 15min gåtur på mølla som oppvarming, og jeg går til og fra jobb 3km hver dag, men det ser jeg ikke på som trening. Anonymous poster hash: 7b5aa...285
Gjest made4u Skrevet 10. august 2013 #8 Skrevet 10. august 2013 Se hva idrettsutøverene driver med og les anbefalingene til Olympiatoppen bl.a., man yter best med karbohydrater. At lavkarbohydratfrelste her påstår annet bidrar til å skape myter heller enn å være faktaopplysninger, da deres rapporter er direkte feilopplysninger. Når det er sagt vil alltid noen som slanker seg fordi dem er overvektige oppleve overskudd under vektnedgangen sin, dette gjelder enhver vektnedgang og skyldes at man blir lettere og ikke selve kostholdet i seg selv - på lavkarbokosthold presterer man rett og slett dårligere enn på ett med karbohydrater, det er derfor med få og utskjelte unntak nær ikke brukt av idrettsutøvere og det bekrefter myten mange feilaktig sprer her til gangs. Så sorry dere damer som har gått ned på lavkarbo og er "frelst" og ser dere blind på lavkarbo, overskuddet deres skyldes lettere kropp og ikke kostholdet. Minner om at lavkarbo er en av de strrngedte lavkalorikurene man finner, men for en dørgendes kjedelig og usosial lavkalorikur det er... Veldig interessant opplysning, som står i kontrast til en del andre lavkarbo-entusiaster her, som hevder at det ikke er noe problem, (- snarere tvert i mot, i følge dem) med å trene på lavkarbo.Anonymous poster hash: 6c26c...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå