Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på jobbsøk og fant en stilling jeg har sinnsykt lyst på. Fortalte dette til kjæresten min og var gira og engasjert så sier han plutselig et par timer senere at han også skal søke samme stilling. Er det bare jeg som synes dette er kjipt? Han vet at jeg blir psykisk sliten av jobben jeg har nå og gruer meg til jobb hver eneste dag. Han liker jobben sin. Jeg skjønner at det er fritt frem for alle å søke jobb, men synes det er så merkelig at han har bestemt seg for å søke nøyaktig samme som meg :(

Noen tanker her?

Anonymous poster hash: 67684...7a0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig spesielt. Og vanvittig egoistisk.

Anonymous poster hash: af1dc...5fa

• Liker 25
Skrevet

Jeg hadde bedt han om å backup off

• Liker 9
Skrevet

Fy! Det synes jeg er dårlig gjort! :kjempesinna::regler:

Men fortalte du han at du ikke synes noe om det? Er han virkelig klar over din nåværende jobbsituasjon? Mange ganger kan jeg fortelle min kjære om noe som plager meg, men senere har han ikke egentlig fått det med seg det jeg snakket med han om. Kanskje din er sånn også?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fy! Det synes jeg er dårlig gjort! :kjempesinna::regler:

Men fortalte du han at du ikke synes noe om det? Er han virkelig klar over din nåværende jobbsituasjon? Mange ganger kan jeg fortelle min kjære om noe som plager meg, men senere har han ikke egentlig fått det med seg det jeg snakket med han om. Kanskje din er sånn også?

Han sa at han tidligere hadde sett på tilsvarende jobber og synes det virket veldig interessant og faktisk hadde vurdert å søke tidligere.. Jeg vet ikke om dette er sant, men det var det han sa.

Han vet alt om min nåværende jobbsituasjon, han vet at arbeidsgiveren min bryter flere regler - hver eneste dag. Jeg sover kjempemye fordi jeg er psykisk og fysisk sliten av jobbingen. Han har FULL forståelse for dette og ordner og styrer så jeg skal ha det best mulig hjemme ved å rydde, vaske, lage middager osv. Han har også nærmest tvunget meg til å si opp fordi han ser det sliter på meg, så jeg skjønner ikke hvorfor han skal søke denne jobben :(

Skrevet

Det er ikke greit etter min mening. Hva om han skulle ende opp med å jobben, og ikke du? Det ville neppe hatt noen positiv innflytelse på forholdet deres.. Han burde virkelig ikke søke på jobben, med tanke på deg. Er det ikke mulig å vise litt hensyn.

• Liker 7
Skrevet

Han sa at han tidligere hadde sett på tilsvarende jobber og synes det virket veldig interessant og faktisk hadde vurdert å søke tidligere.. Jeg vet ikke om dette er sant, men det var det han sa.

Han vet alt om min nåværende jobbsituasjon, han vet at arbeidsgiveren min bryter flere regler - hver eneste dag. Jeg sover kjempemye fordi jeg er psykisk og fysisk sliten av jobbingen. Han har FULL forståelse for dette og ordner og styrer så jeg skal ha det best mulig hjemme ved å rydde, vaske, lage middager osv. Han har også nærmest tvunget meg til å si opp fordi han ser det sliter på meg, så jeg skjønner ikke hvorfor han skal søke denne jobben :(

Da ville jeg forklart det du skrev her for han. At du ikke synes det er noe ålreit at han skal søke på denne jobben når du TRENGER en ny jobb. Dere må i det hele tatt snakke sammen ordentlig rundt dette, hvor begge må komme med sine meninger og synspunkter.

Skjønner at dette ikke er noe gøy :hug:

Skrevet (endret)

Ojj. Det er ikke greit. Han mener nok ikke vondt med det. Fortell han det du forteller her.

Hadde det skjedd i heimen her så hadde det blitt månelyst. Vet hvordan det er å være i en jobb hvor lover blir brutt og du hater hele plassen.

Er han bedre kvalifisert for stillingen enn det du er? Hvis ja, da burde han si nei til eventuelt intervju. Ellers er han skikkelig råtten partner.

Edit: glemte helt å ønske deg Lykke til! Håper du får jobben og blir kvitt dritt arbeidsplassen du er på nå :)

Endret av Boost
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tenkt mere sånn : GAME ON! ... men jeg skjønner hva du mener.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde sagt; Back off din gribb, finn en annen jobb å søk på!

• Liker 2
Skrevet

Måtte den beste vinne..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ojj. Det er ikke greit. Han mener nok ikke vondt med det. Fortell han det du forteller her.

Hadde det skjedd i heimen her så hadde det blitt månelyst. Vet hvordan det er å være i en jobb hvor lover blir brutt og du hater hele plassen.

Er han bedre kvalifisert for stillingen enn det du er? Hvis ja, da burde han si nei til eventuelt intervju. Ellers er han skikkelig råtten partner.

Edit: glemte helt å ønske deg Lykke til! Håper du får jobben og blir kvitt dritt arbeidsplassen du er på nå :)

Han er veldig kvalifisert, men det er jeg også så jeg vil tro vi stiller ganske likt. Vi er veldig like i personligheten også, begge er åpne, sosiale og hardtarbeidende.

Reagerer bare på at han viser forståelse for hvordan jeg har det nå og hele tiden roser meg for at jeg holder ut med tanke på alt som skjer og hvor sliten jeg blir også skal han nå søke på samme stillingen som jeg ønsker.

Kan forresten også legge til at han kjenner en av direktørene i dette firmaet fordi han tidligere har vært en av storkundene til kjæresten min og også en annen som jobber der nå så han stiller kanskje sterkere pga nettverk... :( Fader!

Jeg skal ta en prat med han og spørre hvorfor han søker samme stilling som meg. Han er sinnsykt god til å snakke for seg så han kommer sikkert til å klare å "snakke seg ut av det". Hvis han likevel søker etter jeg har bedt han om å la være og minne han på min arbeidssituasjon nå så kommer det til å klikke for meg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Måtte den beste vinne..

Jo, takk...

Jeg hadde tenkt mere sånn : GAME ON! ... men jeg skjønner hva du mener.

Ja, jeg er jo konkurransemenneske uten like, men vil jo ikke konkurrere med kjæresten min om en jobb jeg ønsker meg, som han ikke trenger engang, ei heller hadde ofret en tanke tidligere.

Jeg hadde sagt; Back off din gribb, finn en annen jobb å søk på!

Jeg skal prøve på det i morgen! Åh!

Skrevet

Kan forresten også legge til at han kjenner en av direktørene i dette firmaet fordi han tidligere har vært en av storkundene til kjæresten min og også en annen som jobber der nå så han stiller kanskje sterkere pga nettverk... :( Fader!

Han burde heller bruke nettverket sitt til å hjelpe deg med å få den jobben, ettersom han vet at du trenger jobben

Skrevet

Er på jobbsøk og fant en stilling jeg har sinnsykt lyst på. Fortalte dette til kjæresten min og var gira og engasjert så sier han plutselig et par timer senere at han også skal søke samme stilling. Er det bare jeg som synes dette er kjipt? Han vet at jeg blir psykisk sliten av jobben jeg har nå og gruer meg til jobb hver eneste dag. Han liker jobben sin. Jeg skjønner at det er fritt frem for alle å søke jobb, men synes det er så merkelig at han har bestemt seg for å søke nøyaktig samme som meg :(

Noen tanker her?

Hvordan er kjæresten din ellers?

Er han hensynsfull ellers?

Jeg synes at det er råttent av han å søke på den samme jobben som deg når han vet at du trenger ny jobb. Og han liker jo sin jobb som han har nå...

Og han burde ta hensyn til deg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er kjæresten din ellers?

Er han hensynsfull ellers?

Jeg synes at det er råttent av han å søke på den samme jobben som deg når han vet at du trenger ny jobb. Og han liker jo sin jobb som han har nå...

Og han burde ta hensyn til deg

Han er verdens snilleste og mest forståelsesfulle person. Når jeg kommer hjem fra 15 timers jobbing så pleier han å skru av alle lyder, lys og ofte dra på trening etc så jeg skal sovne i fred. I dag lagde han middag til oss, ryddet og tok klesvasken så han er virkelig bra. Jeg skjønner bare ikke hvorfor han skal søke den samme jobben som meg.. Han trives i sin jobb, men det er en tøff bransje og vet han er mye stressa. Han jobber dog aldri mer enn 8 timers vakter. Skal ta en prat med han i morgen, men jeg bare vet hvor god han er til å finne gode argumenter og snakke for seg.. Arghh

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han burde heller bruke nettverket sitt til å hjelpe deg med å få den jobben, ettersom han vet at du trenger jobben

Ikke sant.. Kjæresten min ga meg telefonnummeret til han ene han kjenner som jobber der og sa jeg skulle si at jeg var kjæresten hans og lurte på litt ting i forbindelse med stillingen, hvis jeg hadde behov eller ønsket det.

Så jeg vet ikke helt hva han mener eller tenker.. Vil vekke han nå, men han skal opp grusomt tidlig så jeg får heller vente og snakke med han i morgen.

Skrevet

Han er verdens snilleste og mest forståelsesfulle person. Når jeg kommer hjem fra 15 timers jobbing så pleier han å skru av alle lyder, lys og ofte dra på trening etc så jeg skal sovne i fred. I dag lagde han middag til oss, ryddet og tok klesvasken så han er virkelig bra. Jeg skjønner bare ikke hvorfor han skal søke den samme jobben som meg.. Han trives i sin jobb, men det er en tøff bransje og vet han er mye stressa. Han jobber dog aldri mer enn 8 timers vakter. Skal ta en prat med han i morgen, men jeg bare vet hvor god han er til å finne gode argumenter og snakke for seg.. Arghh

Det er godt å høre at han er snill og forståelsesfull :)

Jeg håper at dere får en konstruktiv prat om dette med jobbsøknad i morgen

Ikke sant.. Kjæresten min ga meg telefonnummeret til han ene han kjenner som jobber der og sa jeg skulle si at jeg var kjæresten hans og lurte på litt ting i forbindelse med stillingen, hvis jeg hadde behov eller ønsket det.

Så jeg vet ikke helt hva han mener eller tenker.. Vil vekke han nå, men han skal opp grusomt tidlig så jeg får heller vente og snakke med han i morgen.

Det er lurt at du velger å snakke med han i morgen.

Jeg ønsker deg lykke til!

Skrevet

Det går sikkert bra, når dere får snakket om det.

Jeg håper at du får sove godt :)

Klem

Skrevet (endret)

.

Endret av ninuska_
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...