AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Har møtt en veldig bra fyr. Er mange initiativ og møter frem og tilbake, og har pågått i noen måneder. Han har vært med flere jenter, men sier at han synes jeg er spesiell, så hvis han mener det så blir jeg veldig glad. Har hatt et håp om at vi to skulle komme litt lengere enn dating. Ting er veldig lett og koselig. Vi oppfører oss nesten som kjærester, og han åpner seg veldig opp for meg nå og har lange samtaler, vil ligge inntil meg lenge og snakke om alt mellom himmel og jord. Vi har både vært på romantisk date og Burger King. Så kommer spørsmålet: Hvor er det rareste stedet du har hatt sex? Burde man svare? driver han å roter seg inn i noe som han ikke egentlig vil vite? Jeg svarte, og han ga også sitt svar. Virka ikke plaget med svaret (han vet jo at jeg har hatt sex med eksen min, og jeg vet jo at han har hatt sex med eksen sin). Men han små hinter om ting, som jeg ikke skjønner meg på før ETTERPÅ. F.eks spør han lure spørsmål om "vi fortsatt flørter med andre?" og snik markerer seg rundt meg hvis en fyr snakker til meg. Eksen min var litt mer rett på sak, du fikk det du så. Han her sniker litt rundt meg, så jeg vet ikke bestandig helt hva han holder på med Sniker han i sexlivet mitt? eller var han bare genuint interessert i nøyaktig det spørsmålet? Han snakker jo veldig åpent om sex. Og sitt tidligere liv med jenter.. (ingen ekle detaljer, heldigvis. Men han er ikke hemmelighetsfull rundt at han har vært en flørter tidligere). Anonymous poster hash: 308d9...067 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Han spør for mye ja. Enig med de over. Anonymous poster hash: 24ee2...e96
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Ok. Hva burde jeg gjøre? ts Anonymous poster hash: 308d9...067
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Ok. Hva burde jeg gjøre? ts Anonymous poster hash: 308d9...067 Med spørsmålene hans? -La være å fortelle ting om deg som du ikke synes at han har noe med. Hva du bør gjøre ellers? -Vet ikke Evt om dette høres ut som en sympatisk type? -Nei!
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 (endret) Ok. Hva burde jeg gjøre? ts Anonymous poster hash: 308d9...067 Sette grenser. Ditt tidligere sexliv har han ikke noe med så sant du ikke har noen smitsomme seksuelle sykdommer. At han er veldig åpen når det gjelder å snakke om sex betyr ikke at du må svare på hans spørsmål. Det virker som om at du ikke liker så godt å snakke om slikt (siden du opprettet denne tråden), så da bør du øve deg på å si i fra til han om dette når han spør. Endret 8. august 2013 av Mrs. Random Nick
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 Synes det er litt overdrevent her. Han virker jo ikke helt gærn heller. Jeg kommer til å tenke på en episode, hvor begge to tenkte litt usikkert på hver sin front. Hvert sitt hode, med hver sine intesjoner. Han kunne stille spørsmål som dette fordi han følte seg litt seksuelt usikker og ville snoke i sexlivet mitt for å høre hvor erfaren jeg var, i forhold til han. Mens jeg snoka i hans sexliv også, fordi jeg lurte litt på om han var jomfru dette har vi flirt godt av. Trenger ikke å være psyko og usympatisk. Kan hende at dere har to forskjellige tanker og intensjoner. Det kan bare du vite, ts. Anonymous poster hash: 83e62...a74
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 Greia er at han er uerfaren med forelskelser. Han har vært en flørt, hatt kortvarige forhold, hatt sex. Men han er ikke så erfaren når det gjelder forelskelse. Han sier i hvert fall så, at slike ting som han gjør nå til dags skjønner han ikke noe av for han har aldri følt det sånn før. Han ville at jeg skulle treffe venner etter tredje møte, og snakka om å møte familien hans osv. Hver gang vi møtes, avtaler han nytt møte. Ofte vil han møte meg dagen etter, dagen etter der.. Jeg har faktisk syntes at det har vært intenst. Sier dette for å si: han er veldig flink, tar godt vare på meg, jeg tar godt vare på han. Han sier at han vil prate med meg om alt og åpne seg osv... ikke skremme meg bort osv. Han er veldig romantisk, snill, sympatisk. Så usympatisk er han ikke. Og det mener jeg uansett om jeg mister han. Jeg spør ikke fordi han virker usympatisk, men jeg lurer på om jeg kan gjøre noe for å få til å slutte å lure på sånne rare ting, hva jeg kan svare når slike spørsmål dukker opp. Han er ikke vandt til å ha et sexliv med noen han føler dette for, og lurer på mye rart, og utforsker mye rart. Han er vel filosofisk på de fleste områder. Han er ikke typen til å bli skremt av en jentes sexliv sånn sett, har aldri hørt noe vondt komme ut av den munnen der. Ja jeg vet, men helt ærlig, han er ikke karakteren til å være sånn. Jeg har datet en fyr som snakket usympatisk bak en jentes rygg til meg om henne, det er ikke et karaktertrekk jeg setter noe pris på. Så jeg skjønner reaksjonene, hvis det er det jeg har klart å beskrive frem i innlegget. Anonymous poster hash: 308d9...067 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Jeg hadde ikke reagert på det, har hatt liknende samtaler med ekser. Men hvis du er ukomfortabel med det trenger du jo ikke å svare, du kan jo bare si at dette ønsker du ikke å snakke om.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #11 Skrevet 8. august 2013 Sette grenser. Ditt tidligere sexliv har han ikke noe med så sant du ikke har noen smitsomme seksuelle sykdommer. At han er veldig åpen når det gjelder å snakke om sex betyr ikke at du må svare på hans spørsmål. Det virker som om at du ikke liker så godt å snakke om slikt (siden du opprettet denne tråden), så da bør du øve deg på å si i fra til han om dette når han spør. Ja, er mulig at jeg føler at det er litt tidlig å gå inn på slike temaer, faktisk. Ikke at jeg vil holde interesse tilbake, men sånne temaer er ikke akkurat temaer jeg vil snakke om når jeg møter en flott fyr i starten. Jeg hadde jo trossalt sex på et gærnt sted med eksen min, har jo et laaangt forhold bak meg. Vil jeg snakke om sexen med meg og eksen til en fyr jeg har møtt og er betatt av? ...Hm... jo, der sa du noe. Jeg tror det er det jeg føler. Det er fortsatt privat for meg. Takk for svar. Skal prøve å sette foten ned, på en fin måte. Jeg klarer det altså Anonymous poster hash: 308d9...067 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #12 Skrevet 8. august 2013 Syns det høres mer ut som om han er litt usikker. Som du sier, han har ikke vært i noe ordentlig forhold før, så selv om han har hatt sex med jenter før, er han nå i ukjent farvann. Da er det ikke så rart om han gjør eller sier litt (for deg) rare ting. Hva du skal gjøre? Tja, du kan jo snakke med han om det. Si i fra dersom han trår over noen grenser, eller går for fort frem. Men det er viktig at du ikke påpeker at det han gjør/sier er galt, for det er jo ikke noe fasitsvar på hva som er riktig/galt å gjøre i et forhold, men si at DU ikke er helt komfortabel med enkelte ting. Lykke til! Anonymous poster hash: 623bc...510 1
Nouv Skrevet 8. august 2013 #13 Skrevet 8. august 2013 Jeg hadde fint kunne svare på "hvor det rareste stedet jeg har hatt sex". Men detaljer om sexlivet til eksen min: Hvor tykk var`n? Hvor lang var`n? Hvor tidlig fikk du din første orgasme med han? Hadde dere sex i dusjen? Var han flink? Heck, det er privat.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #14 Skrevet 8. august 2013 Syns det høres mer ut som om han er litt usikker. Som du sier, han har ikke vært i noe ordentlig forhold før, så selv om han har hatt sex med jenter før, er han nå i ukjent farvann. Da er det ikke så rart om han gjør eller sier litt (for deg) rare ting. Hva du skal gjøre? Tja, du kan jo snakke med han om det. Si i fra dersom han trår over noen grenser, eller går for fort frem. Men det er viktig at du ikke påpeker at det han gjør/sier er galt, for det er jo ikke noe fasitsvar på hva som er riktig/galt å gjøre i et forhold, men si at DU ikke er helt komfortabel med enkelte ting. Lykke til! Anonymous poster hash: 623bc...510 Jeg synes det virker som at han har litt prestasjonsangst. Det er jo normalt for hankjønn. Kan hende at slike tanker fører han videre til slike spørsmål, snakker løst og tøffer seg litt? For det kan være litt brå på. Også når jeg tenker meg om er han redd for å ikke holde ut lenge nok tror jeg,(jeg er strålende fornøyd, og har påpekt det de to gangene han har tatt dette opp i "farten". Kommer litt plutselig). Jeg vet ikke. Men jeg får en følelse av at spørsmålene hans ikke er det direkte spørsmålet. Hva kan jeg gjøre for å få han til å føle at han holder ut fint, og er digg? Ja, nå vet jeg om to grenser jeg er nødt til å sette faktisk, fant litt ut av mer. Det hjalp jo å skrive her, jo Anonymous poster hash: 308d9...067
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #15 Skrevet 8. august 2013 Jeg hadde fint kunne svare på "hvor det rareste stedet jeg har hatt sex". Men detaljer om sexlivet til eksen min: Hvor tykk var`n? Hvor lang var`n? Hvor tidlig fikk du din første orgasme med han? Hadde dere sex i dusjen? Var han flink? Heck, det er privat. Jo, enig Ts Anonymous poster hash: 308d9...067
I Grosny Skrevet 8. august 2013 #16 Skrevet 8. august 2013 (endret) Har møtt en veldig bra fyr. Er mange initiativ og møter frem og tilbake, og har pågått i noen måneder. Han har vært med flere jenter, men sier at han synes jeg er spesiell, så hvis han mener det så blir jeg veldig glad. Har hatt et håp om at vi to skulle komme litt lengere enn dating. Ting er veldig lett og koselig. Vi oppfører oss nesten som kjærester, og han åpner seg veldig opp for meg nå og har lange samtaler, vil ligge inntil meg lenge og snakke om alt mellom himmel og jord. Vi har både vært på romantisk date og Burger King. Så kommer spørsmålet: Hvor er det rareste stedet du har hatt sex? Burde man svare? driver han å roter seg inn i noe som han ikke egentlig vil vite? Jeg svarte, og han ga også sitt svar. Virka ikke plaget med svaret (han vet jo at jeg har hatt sex med eksen min, og jeg vet jo at han har hatt sex med eksen sin). Men han små hinter om ting, som jeg ikke skjønner meg på før ETTERPÅ. F.eks spør han lure spørsmål om "vi fortsatt flørter med andre?" og snik markerer seg rundt meg hvis en fyr snakker til meg. Eksen min var litt mer rett på sak, du fikk det du så. Han her sniker litt rundt meg, så jeg vet ikke bestandig helt hva han holder på med Sniker han i sexlivet mitt? eller var han bare genuint interessert i nøyaktig det spørsmålet? Han snakker jo veldig åpent om sex. Og sitt tidligere liv med jenter.. (ingen ekle detaljer, heldigvis. Men han er ikke hemmelighetsfull rundt at han har vært en flørter tidligere). Anonymous poster hash: 308d9...067 Det kan tenkes at sexpraten hans rett og slett er ett forsøk på å få deg i sexhumør, hvilket antyder at han mest sannsynlig er tiltrukket av deg. Folk har forskjellige grenser, og noen forsøker å prøve ut hvor dise grensene går. Kanskje han tester grensene dine? Du bør svare det du vil svare , på det du vil svare på. Du kan også svare at tiden ikke er moden for slike svar, dersom det er tilfelle. Endret 8. august 2013 av I Grosny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå