AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Og synes du Clip-on hair extensions ser dumt ut...? Anonymous poster hash: 15d95...7d8
Betty2 Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Sense eller estelauder mascara, og BB creme. Clip on hair extansion ser fint ut så lenge det er riktig hår farge og det er satt i riktig.
Antique Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Loreal mascara, solpudder fra HM (har ikke råd til noe annet for tiden ), samt litt til å fikse på øyenbrynene mine. Syns også at clip on hair extansion kan se fint ut så lenge det ikke skiller seg veldig ut fra ditt ekte hår, og at det matcher fargen du allerede har på håret osv. Men skal nok innrømme at om det er veldig tydelig at man har clip on på, så syns jeg ikke at det er så fint. Skal se mest naturlig ut!
Tibbie Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Jeg bruker BB cream fra Dior hver dag, selv om det bare er en TV-søndag. Ellers bruker jeg maskara, øyenbrynsblyant for å fylle ut og solpudder/blush. Liker den naturlige looken, så er ikke så ivrig med foundation og øyenskygger. Clip-in kan funke om clipsene ikke vises og du sørger for at det faller likt som ditt ekte hår. Fargen må selvsagt stemme. Men om du skal få extentions anbefaler jeg deg å få det festet på en annen måte (ikke lim), da det ser mye bedre ut og det er mye, mye mer behagelig.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Extensions er aldri pent synes jeg. I tillegg til fuktighetskrem bruker jeg Lancome mascara, Dior øyenskygge, Lancome flytende eyeliner, Clinique pore minimizer tror jeg - sånn som dekker over - bare rundt nesen, Chanel lipliner og Dior eller Clinique lipgloss. Anonymous poster hash: 433fc...c3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå