Gå til innhold

Den medium'e snapchat-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steike, virker som det kun er jentene som får uanstendige bilder og dårlige sjekkelinjer :P

*Ringe likestillingsombudet*

Skrevet

Steike, virker som det kun er jentene som får uanstendige bilder og dårlige sjekkelinjer :P

*Ringe likestillingsombudet*

Pff, holder ikke å være jente heller! Folk er kjipe på kjønnsorganene sine, ass.

Skrevet

Herremin, så opphengt folk er i kropp! Jeg skal poste bilde av pupp nå med en gang!

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Sender nesten bare bilder av outfits og mat. Føler meg som fotballfrue.

Endret av Mortem
  • Liker 3
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Dobbelpost..dumme mobil.

Endret av Mortem
Skrevet

Sender nesten bare bilder outfits og mat. Føler meg som fotballfrue.

:fnise: Jeg skal begynne å ta bilder av outfits og mat selv jeg nå! Kattene begynner sikkert å bli lei telefonen min... :fnise::fnise:

Skrevet

Jeg er så lei av å få snaps fra de samme gamle, så jeg snikadda dere alle. Tror jeg.
Kaller meg Angelicaizh på snapchat, og snapper en del klumpete gladbaby og kanskje litt katt og sånn.

• Liker 3
Gjest badeand1
Skrevet

:fnise: Jeg skal begynne å ta bilder av outfits og mat selv jeg nå! Kattene begynner sikkert å bli lei telefonen min... :fnise::fnise:

Hehe, jeg er hvertfall ikke lei kattesnapsene dine :D

• Liker 1
Skrevet

Hehe, jeg er hvertfall ikke lei kattesnapsene dine :D

Haha! Det er flaks! For nå er kattene gale her, og jeg kan ikke love jeg klarer å ikke plage de med kamera.. XD Det kaaan hende jeg akkurat snik filmet hun som hater kamera aller mest.. *angel face* :P Hehe

Skrevet

Jeg er forresten totalt ødelagt av facebook og instagram! Jeg vil jo like alle snappene til folk! XD

• Liker 3
Skrevet

Det finnes vel grenser for alle sammen her for hvor mange superinteressant snapper, type Hopper i strikk, man kan klare i løpet av en dag så mat og dyr er tingen :D

Blir mye rottis fra meg hvertfall, og jeg er sykemeldt på 3. uka nå så gidder ikke akkurat å sende 1000 sofabilder :P

Mortem: Du kjenner meg fra en butikk... Men er ikke der nå lenger!

Gjest badeand1
Skrevet

Det finnes vel grenser for alle sammen her for hvor mange superinteressant snapper, type Hopper i strikk, man kan klare i løpet av en dag så mat og dyr er tingen :D

Blir mye rottis fra meg hvertfall, og jeg er sykemeldt på 3. uka nå så gidder ikke akkurat å sende 1000 sofabilder :P

Mortem: Du kjenner meg fra en butikk... Men er ikke der nå lenger!

Jess, I know! Er ikke der lenger jeg heller :ler:

Skrevet

Sorry te alle som har lagt meg til og ikke blitt godtatt før nå! Har ikke visst at det var nytt system på det :P

Skrevet (endret)

Mann 49 Hedmark.
Glad i stå på ski, og fisker

Endret av Natural
Skrevet

Sikkert litt dumt spm, vil gjerne adde nye folk, men lagar doke ny SC for dei doke addar via KG? :P

• Liker 1
Skrevet

Sikkert litt dumt spm, vil gjerne adde nye folk, men lagar doke ny SC for dei doke addar via KG? :P

Jeg har ikke gjort det:)
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...