Gjest Gunfreak Skrevet 8. august 2013 #21 Del Skrevet 8. august 2013 Vet ikke om jeg tørr jeg, tror sakone bare kommer til å sende meg puppe bilder! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. august 2013 #22 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Vet ikke om jeg tørr jeg, tror sakone bare kommer til å sende meg puppe bilder!berre forbered deg for litt av kvart. det haglar inn bilete her.... Endret 8. august 2013 av Stjerner og planeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 8. august 2013 #23 Del Skrevet 8. august 2013 Har ikke brukt snap på et halvt år, så måtte sjekke, jeg heter gunfreak, hva ellers skulle jeg hete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teqi Skrevet 8. august 2013 #24 Del Skrevet 8. august 2013 Etter hatt ett par av dere på snap noen timer, har jeg konkludert med at jeg burde hett hundedamen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 8. august 2013 #25 Del Skrevet 8. august 2013 Kan dere ikke si i fra om hvem som sender puppebilder eller ei, slik at jeg vet hvem jeg skal legge til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. august 2013 #26 Del Skrevet 8. august 2013 Kan dere ikke si i fra om hvem som sender puppebilder eller ei, slik at jeg vet hvem jeg skal legge til? så vi skal luke vekk dei som sender penisbilete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 8. august 2013 #27 Del Skrevet 8. august 2013 så vi skal luke vekk dei som sender penisbilete? Det er ikkje naudsynleg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 8. august 2013 #28 Del Skrevet 8. august 2013 Fått verken kuk eller pupper bilder jeg, ikke en gang bilder av hunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 8. august 2013 #29 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Den 7.8.2013 at 0.22, Rossin skrev: Jeg og Dreamdrops bestemte oss i kveld for å lage en snapchattråd her på KG. Så, her kan dere legge ut brukernavna deres, eller legge til de dere vil. Hvis dere ikke ønsker å blande business og pleasure, så kan dere lage en ny bruker for kg-snapping. Jeg er Rossin-Rossin. Dreamdrops er Dreamdrops. (Tror jeg). Hvis du bare legger til folk og ikke skriver hva du heter her, så meld gjerne ifra til den du adder om hva du kaller deg her inne Den 7.8.2013 at 0.35, Stjerner og planeter skrev: Snuppo78 Den 7.8.2013 at 1.43, Dreamdrops skrev: Trodde den skulle hete "Den medium'e snapchat-tråden" jeg, heheh. Men ja, jeg heter Dreamdrops på snap! Den 8.8.2013 at 2.11, Qvam skrev: Legg til meg også! Htrones. (hehe, ikke avslørende i det heletatt.) Den 8.8.2013 at 2.24, Sakone skrev: Jeg er ...... Sakone (se svaret til Gunfreak). Den 8.8.2013 at 2.21, Syløven skrev: Jeg er jo ikke aktiv her inne omtrent i det heletatt (snikleser litt) men jeg heter Synnikken på snapchat om noen vil ha random rare bilder fra meg *ler* Den 8.8.2013 at 11.46, Cr skrev: Tinusn ;* Den 8.8.2013 at 12.02, NerdMedSverd skrev: NerdMedSverd der også. Den 8.8.2013 at 15.19, Gunfreak skrev: Har ikke brukt snap på et halvt år, så måtte sjekke, jeg heter gunfreak, hva ellers skulle jeg hete! Du og Sakone er jo ikke aktiv! Føler jeg snapper til en vegg. Til dere andre jeg siterte - la dere til nå. Jeg er *blank* Endret 14. mai 2016 av Adele Spam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 8. august 2013 #30 Del Skrevet 8. august 2013 (se svaret til Gunfreak). Du og Sakone er jo ikke aktiv! Føler jeg snapper til en vegg. Til dere andre jeg siterte - la dere til nå. Jeg er anettebraten Sorry, viste ikke du hadde lagt meg til, trodde jeg ville få beskjed om det, jeg andre nesten ikke hvordan digsen funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 8. august 2013 #31 Del Skrevet 8. august 2013 Sorry, viste ikke du hadde lagt meg til, trodde jeg ville få beskjed om det, jeg andre nesten ikke hvordan digsen funker. Hmm, jeg har sendt deg mange snapper. Har du ikke mottatt de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 8. august 2013 #32 Del Skrevet 8. august 2013 Hmm, jeg har sendt deg mange snapper. Har du ikke mottatt de? Jo hadde det, men fikk ikke noe beskjed om det, så har ikke opnet snapp på mange måneder, da jeg ikke trodde jeg hadde fått noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 8. august 2013 #33 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Hmm, jeg har sendt deg mange snapper. Har du ikke mottatt de? Sendte deg bilde som viste deg hvordan jeg så ut når jeg opnet kuk bilde sakone sendte meg Endret 8. august 2013 av Gunfreak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. august 2013 #34 Del Skrevet 8. august 2013 æææh, jeg får ikke logget meg ut av snapchat sånn at jeg kan opprette en ny?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 8. august 2013 #35 Del Skrevet 8. august 2013 Sendte deg bilde som viste deg hvordan jeg så ut når jeg opnet kuk bilde sakone sendte meg Ble så sjokkert selv når jeg oppdaget at selveste Stian selv sender noe! Han pleier jo bare å være en taker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 8. august 2013 #36 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) æææh, jeg får ikke logget meg ut av snapchat sånn at jeg kan opprette en ny?? Under innstillinger skal du ha mulighet til å logge deg ut Edit: Kan skrive litt mer forklarende.. Gå inn på Snapchat > gå inn på den boksen (der du kan se hvem du har sendt til/mottatt fra) > trykk på tannhjulet øverst i høyre hjørne > bla ned til du ser "Log out" under Account actions. Endret 8. august 2013 av Adele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. august 2013 #37 Del Skrevet 8. august 2013 Under innstillinger skal du ha mulighet til å logge deg ut Edit: Kan skrive litt mer forklarende.. Gå inn på Snapchat > gå inn på den boksen (der du kan se hvem du har sendt til/mottatt fra) > trykk på tannhjulet øverst i høyre hjørne > bla ned til du ser "Log out" under Account actions. Under innstillinger skal du ha mulighet til å logge deg ut Edit: Kan skrive litt mer forklarende.. Gå inn på Snapchat > gå inn på den boksen (der du kan se hvem du har sendt til/mottatt fra) > trykk på tannhjulet øverst i høyre hjørne > bla ned til du ser "Log out" under Account actions. takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. august 2013 #38 Del Skrevet 8. august 2013 Tok nesten et døgn før jeg fikk rota meg til å opprette en bruker, men nå er det gjort, og navnet er altså calavi Føler jeg må advare litt da, jeg er syk og derfor vil nok ikke snapsa mine være de mest spennende. Men, jeg kommer sterkere tilbake! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guilty Skrevet 8. august 2013 #39 Del Skrevet 8. august 2013 majusbonus heh, fint navn jeg har på snapchat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 8. august 2013 #40 Del Skrevet 8. august 2013 Hahaha. Guybrush1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå