AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Jeg holder på med en gutt nå. Vi var ute i helgen og jeg snakket med en annen gutt. Han ble så sjalu og var sint dagen etterpå. Vi er ikke sammen eller noe, så jeg vet ikke helt hva han tenker om meg, selv om han sier at han liker meg. Kan det at han reagerte på den måten, bety at han faktisk kanskje har litt følelser? Anonymous poster hash: 2e857...c37
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Selvsagt. Anonymous poster hash: 2df1e...284
Antique Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Er nok noen følelser inne i bildet, ja..Tviler på at han ville reagert sånn om ikke!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Men det var jo naturligvis også en uhyre ufin måte å vise det på.. Anonymous poster hash: 2df1e...284 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Det betyr at han ble sjalu. ... Anonymous poster hash: c99b5...3c5 2
Paddeline Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Vil jo tro det da.. Men tror jeg hadde blitt litt skeptisk til at han viste det på den måten så tidlig 3
Charmander Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Høres ikke ut som kjærestematerialet om han ble sur for det. For en spirrevipp. 4
lalaB Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 Men det var jo naturligvis også en uhyre ufin måte å vise det på.. Anonymous poster hash: 2df1e...284 Vil jo tro det da.. Men tror jeg hadde blitt litt skeptisk til at han viste det på den måten så tidlig Nå veit vi jo ingenting om hvordan situasjonen egentlig utatert seg, eller hva ts legger i at "han var sint dagen etterpå". Dersom ts åpenlyst flørtet med en annen fyr rett foran han, så kan jeg forstå hans reaksjon når han liker henne og tror at de har noe på gang. Men om det her er snakk om å være syklig sjalu og fyren blir sint fordi hun har kontakt med andre gutter, da hadde jeg blitt skeptisk selv.. 2
Nettinettet Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 (endret) Nå veit vi jo ingenting om hvordan situasjonen egentlig utatert seg, eller hva ts legger i at "han var sint dagen etterpå". Dersom ts åpenlyst flørtet med en annen fyr rett foran han, så kan jeg forstå hans reaksjon når han liker henne og tror at de har noe på gang. Men om det her er snakk om å være syklig sjalu og fyren blir sint fordi hun har kontakt med andre gutter, da hadde jeg blitt skeptisk selv.. Enig med dette. Ingen tvil om at han har følelser for deg TS, men hva føler du for han? Hvis dere hadde vært kjærester, hadde han da hatt grunn til å reagerer som han gjorde? Altså at din oppførsel ikke er en oppførsel du hadde hatt hvis dere hadde vært kjærester, eller er det en måte du er på uansett og noe han i såfall må takle uansett? For da har du ett problem.. altså ikke at din oppførsel er et problem, men at det vil bli et problem for deg å være sammen med en usikker person. Endret 8. august 2013 av Nettinettet
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Jeg spør ikke om hva dere mener om hvordan han reagerte og eventuelt hvordan jeg oppførte meg, men om dere tror det betyr at det er fordi det er følelser innblandet Anonymous poster hash: 2e857...c37
Nettinettet Skrevet 8. august 2013 #11 Skrevet 8. august 2013 Jeg spør ikke om hva dere mener om hvordan han reagerte og eventuelt hvordan jeg oppførte meg, men om dere tror det betyr at det er fordi det er følelser innblandet Anonymous poster hash: 2e857...c37 Det vet du vel egentlig svaret på selv, så jeg forstår ikke hvorfor du trenger at vi skal bekrefte det for deg. Men det at du trenger vår bekreftelse på dette og at det er at han har følelser som er viktig sier jo egentlig det meste
AnonymBruker 42 Skrevet 8. august 2013 #12 Skrevet 8. august 2013 Jeg spør ikke om hva dere mener om hvordan han reagerte og eventuelt hvordan jeg oppførte meg, men om dere tror det betyr at det er fordi det er følelser innblandet Anonymous poster hash: 2e857...c37 Selv om du ikke spurte så svarer jeg Er ikke sikker han ble sjalu bare så du vet det, kan godt hende han bare ble skuffet også, men det er vel høyst sannsynlig fordi det var følelser i bildet..... Når det er sagt kan det også hende at var kan bli et stikkord og en realitet...
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #13 Skrevet 8. august 2013 Jeg spør ikke om hva dere mener om hvordan han reagerte og eventuelt hvordan jeg oppførte meg, men om dere tror det betyr at det er fordi det er følelser innblandet Anonymous poster hash: 2e857...c37 Kan være at han bare er eiesyk. Anonymous poster hash: 6e08d...c30
Gjest Reza08 Skrevet 8. august 2013 #14 Skrevet 8. august 2013 Mest sannsynlig reagerte han slik fordi han har fått et snev av følelser for deg. Han hadde nok ikke reagert slik om han ikke var interessert i deg. Folk har forskjellig måte å reagere på hvis de føler at plassen sin blir truet.
Paddeline Skrevet 8. august 2013 #15 Skrevet 8. august 2013 Nå veit vi jo ingenting om hvordan situasjonen egentlig utatert seg, eller hva ts legger i at "han var sint dagen etterpå". Dersom ts åpenlyst flørtet med en annen fyr rett foran han, så kan jeg forstå hans reaksjon når han liker henne og tror at de har noe på gang. Men om det her er snakk om å være syklig sjalu og fyren blir sint fordi hun har kontakt med andre gutter, da hadde jeg blitt skeptisk selv.. Det er jeg enig i
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #16 Skrevet 9. august 2013 Selv om du ikke spurte så svarer jeg Er ikke sikker han ble sjalu bare så du vet det, kan godt hende han bare ble skuffet også, men det er vel høyst sannsynlig fordi det var følelser i bildet..... Når det er sagt kan det også hende at var kan bli et stikkord og en realitet... Jeg kan vel svare jeg også. Har snakket med ham, og var er tydeligvis ikke et stikkord Anonymous poster hash: 2e857...c37
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #17 Skrevet 9. august 2013 Jeg spør ikke om hva dere mener om hvordan han reagerte og eventuelt hvordan jeg oppførte meg, men om dere tror det betyr at det er fordi det er følelser innblandet Anonymous poster hash: 2e857...c37 Han har jo sagt at han liker deg. Hvor lenger inn med te-skje må du ha det? Anonymous poster hash: d7e7a...a88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå