Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger andres meninger?

Jeg har kjæreste, 3 mnd på vei men bor hver for seg.

Ser ut som vi vil fortsette å bo hver for oss.

Han bor med sine eldre foreldre og jeg med min mor. Er utlandsk opprinnelse (kanskje litt annerledes kultur når det gjelder å flytte fra foreldre) er i starten av 40 årene.

Noen som har det slikt?

Anonymous poster hash: 36e29...94b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mente slutten av 20 årene

AnonymBruker
Skrevet

Er det viktigere for dere å ta vare på foreldrene deres, fremfor barnet er det vel en helt ok løsning.

Eller, det var et litt flåsete svar, det er fint at dere tar vare på familien deres. Men dere har vel et visst behov for et eget familieliv? Trenger begge foreldreparene deres at dere bor der? Hva med å finne noe sammen i nærheten av minst en av familiene? Hva krever du av barnefar når barnet kommer? Skal foreldrene dine hjelpe deg?

Ingen trenger å leve A4-liv.

Anonymous poster hash: 5d294...b27

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han sier at vi skal kjøpe et stort hus etc men jeg ser at tiden går. Og hver gang jeg tar opp tema så blir vi aldri enige om noe.

Han sier at han kommer til å være der men hvordan vi skal leve? Det vet jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

OK, så situajonen handler egentlig om at han ikke "får ut fingern" fordi han har det så behagelig hjemme hos mor... Da blir saken en annen.

Merkelig at ikke foreldrene hans setter ned foten nå som de antakeligvis vet at dere skal ha barn.

Jeg håper virkelig du vet hva du går til om han aldri har bodd hjemmefra eller gjort husarbeid.

Jeg synes du skal se på aktuelle boliger og si at du drar på visninger med eller uten han.

• Liker 2
Skrevet

OK, så situajonen handler egentlig om at han ikke "får ut fingern" fordi han har det så behagelig hjemme hos mor... Da blir saken en annen.

Merkelig at ikke foreldrene hans setter ned foten nå som de antakeligvis vet at dere skal ha barn.

Jeg håper virkelig du vet hva du går til om han aldri har bodd hjemmefra eller gjort husarbeid.

Jeg synes du skal se på aktuelle boliger og si at du drar på visninger med eller uten han.

Signerer denne!!

AnonymBruker
Skrevet

Bor du/dere hjemme hos foreldrene deres når dere er i 40-årene? Med mindre foreldrene faktisk er pleietrengende, så er dette min reaksjon: :sjokkert:

Om dere begge har friske foreldre så bør dere sannelig komme dere litt ut i livet. Lei en hybel eller en liten leilighet. Komplett idiotisk ellers, spør du meg.

Anonymous poster hash: a42cf...aa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...