Gå til innhold

Kleskode på Zachen? - Bergen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på Zachen på fredag i Bergen, og lurte på om det er noe kleskode der, eller går det greit med dongeribukse?

Anonymous poster hash: bc84d...123
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe tuller du? Du kan gå med akkurat hva du vil på Zachen. Gå med grilldress og mokkasiner om du vil det.

Anonymous poster hash: db810...a64
Gjest Houdini
Skrevet

Kleskoden på Zachen er temmelig harry ...

Skrevet

Om du er jente så skal skjørtet være så kort som mulig, utringningen så drøy at du kan vise navelen og hælene så høye at du risikerer å slå hodet i de litt lavere takbjelkene.

Om du er mann så spiller det ingen rolle hvilke klær du går med så lenge du kjøper nok alkohol.

Gjest Houdini
Skrevet

Mennene der er ekstremt harrye. Er mange mannlige utlendinger der fra Midtøsten iført dype utringinger, caps, brylkremhår og med en motbydelig attitude. Det verste er at de faktisk drar damer. De par gangene jeg har vært der har jeg vært vitne til en av disse mega-ekle utlendingene har slesket til damer og sagt stygge ting til dem, men damene er fullstendig i deres vold - DE LIKER DET! :sjokkert: Herregud. Og så har du de vanlige, harrye norske guttene som ikke gidder å ofre streite jenter et blikk, de foretrekker bimboer med taan, billige kjoler i dårlig snitt, fæl foundation og en usikker utstråling. Jaja, bra de tenner på hverandre i det minste.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, så harry. Jeg har bare tenkt å gå i en dongeribukse, høye heler og skinnjakke.

Skjønner ikke at folk kan kle seg i korte kjoler som akkurat dekker rumpa, langt extantions og haugevis med brunkrem.. Ser så dumt ut.

AnonymBruker
Skrevet

- ts forresten.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

på zachen kan du gå med alt e

eller ingenting!

AnonymBruker
Skrevet

på zachen kan du gå med alt e

eller ingenting!

Herlig! :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...