Gå til innhold

Hvorfor slik bryllup?

Hva ligger bak ditt valg av type bryllup?  

1. 1. Hva ligger bak ditt valg av type bryllup?

• Det viktigste er hensynet til familien
      0
    • Det viktigste er økonomi
      1
    • Det viktigste er hva jeg ønsket meg
      0
    • Det viktigste er hva min kjære ønsket seg
      0
    • Det viktigste er hva vi ønsket oss
      28
    • Det viktigste er å følge tradisjoner
      0
    • Det viktigste var å blanansere alle de før nevnte hensynene
      16
    • Annet
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på hva som ligger bak det aller første valget etter at dere har bestemt dere for å gifte dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten tvil hva vi ønsket oss :-) Vårt bryllup=vi bestemmer :bryllup:

Skrevet

Det er vi som gifter oss, det er vi som betaler og det er vi som bestemmer - ingen andre! :wink:

klem

ninach

Skrevet

Selvom vi får god hjelp av foreldrene våre til finansieringen av bryllupet, har vi hele tiden vært fast bestemt på at VI SKAL BESTEMME. Det skal være vår "drømme-dag", og hvis det hadde blitt til at noen andre ville overstyre oss, bare fordi de betalte, hadde vi heller betalt selv. Vi har ikke èn gang inngått kompromisser, da det er viktig for oss, at det er vi som skal gjenspeiles den dagen, og vi vil at bryllupet skal være mest mulig i tråd med hvem VI er.

blyg. :)

Skrevet

Det er vi som skal gifte oss, så vi bestemmer hvordan vi vil ha det.

Vi var innstilte på å betale alt selv, men det ville ikke foreldrene våre ha noe av. Selv om foreldrene våre skal være være med å betale, er de veldig opptatte av at det er vår dag, og vi som bestemmer.

Det viktigste for oss har vært muligheten til å få samlet hele (begge) familien(e).

Skrevet

For å svare på mitt eget spørsmål;

Det viktigste for oss var å balansere ulike "behov"

- økonomi var viktig fordi vi har lite penger og mye å bruke dem på

- hensynet til familie kom inn og vil valgte derfor å la foreldre å søsken få muligheten til å være med

- begge vi to hadde selfølgelig like mye vi skulle ha sagt

- tradisjon betyr derimot ingenting for oss

Skrevet

Vi er opptatt av å gjøre det vi vil selv. Noe annet ville være absurd i våre øyne. Men selvsagt, det blir et bryllup som er tilpasset vår økonomi, dvs det vi har klart å spare opp på forhånd. Så enkelt er det egentlig. :)

Skrevet

Vi balanserte også ulike behov, så jeg valgte det alternativet.

Men alt ble slik vi ønsket. og det var ingen andre som bestemte noe vedrørende vårt bryllup. :-)

Skrevet
Det er vi som skal gifte oss, så vi bestemmer hvordan vi vil ha det.  

Vi var innstilte på å betale alt selv, men det ville ikke foreldrene våre ha noe av. Selv om foreldrene våre skal være være med å betale, er de veldig opptatte av at det er vår dag, og vi som bestemmer.

Det viktigste for oss har vært muligheten til å få samlet hele (begge) familien(e).

Slik er det hos oss ogsaa!

Skrevet

Det er viktigst å ta hensyn til alle involverte parter. Et bryllup angår langt flere enn to voksne, det er to familier som knyttes sammen og man bør ta hensyn til alle parter.

Dessuten var det viktig for meg at mamma skulle få være en stor del av prosessen, og at mye ble slik hun og jeg i fellesskap ønsket oss. Min kjære har gitt oss helt frie tøyler og sagt at hva som helst er greit for han så lenge jeg er lykkelig. Et digert selskap med hele familien og alle våre venner ble resultatet, og vi gleder oss masse!

Skrevet

Vi gjør det slik vi selv vil ha det.Vi betaler selv,men svigerfar har sagt han skal betale maten.Og DET er jo delilig å slippe! :hoho:

Skrevet

Vi betaler masse av det, det er oss som gifter oss, og, minst like viktig, vi planlegger hele sulamitten! Om vi da skulle slenge oss rundt og gjøre alt familien ville, hadde jeg blitt gal, så det viktigste er hvordan vi vil ha det. Og det blir flott :-)

På den andre siden er familien veldig viktig for oss begge, så vi har invitert nesten hele gjengen :ler: Det er jo så klart viktig for oss at de har det fint på festen vi arrangerer, men på våre premisser :wink:

Skrevet

Vi gjør det slik vi øsnker, men tar også økonomiske hensyn underveis. Begge vill ha en stor familiefest, og kirkebryllup. Det får vi nå..

Skrevet

Det viktigste var naturlig nok hva vi selv ønsket oss, men dette måtte jo gså passe inn i en viss økonomisk ramme.

Skrevet

Balanse.

Våre ønsker, familie, økonomi.

Skrevet
Balanse.

Våre ønsker, familie, økonomi.

Vi også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...