Hattifnatten Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Vi bruker bakt potet som tilbehør til kjøtt. Pleier å ha oppi mais, bacon og rømme. Evt bare rømme og mais.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Enten - Tacokjøtt/fyll - Vanlig kjøttfyll - Bacon - Pølser - Mais og grønnsaker Anonymous poster hash: b35d1...250
ZebraTiger Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Bacon, stekt mais og hvitløkssmør Pleier å spise det til middag, altså ikke som tilbehør til noe annet :3
MissStiles Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Bacon, mais, løk, sopp og ost. Av og til små skinkebiter eller så lager jeg tacokjøtt som jeg legger oppi.
Flekk Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 Masse bacon, masse rømme, masse mais, smør, grillkrydder. Jeg har aldri tenkt på å ta ost i, men det må jeg begynne med tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 Masse bacon, masse rømme, masse mais, smør, grillkrydder. Jeg har aldri tenkt på å ta ost i, men det må jeg begynne med tror jeg. Masse av alt, tydeligvis? Ser den! Anonymous poster hash: dbb01...a41
Gjest Doh Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Bacon, mais, kylling, hjemmelaget kryddersmør, ost og rømme
Adhara Skrevet 8. august 2013 #11 Skrevet 8. august 2013 Kjøttdeig, bacon, mais, løk, kryddersmør og maaaasse ost. Bruker å ha det som en rett i seg selv, siden vi stapper den så full med gode greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå