Gå til innhold

Tror jeg har kommet over drømmemannen her inne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan han ser ut, hvor gammel han er eller noe, så det er litt latterlig, men personlighetsmessig virker det som om han er alt jeg noensinne har lett etter. Det er vel det viktigste.

Han er saklig og deltar i intelligente diskusjoner. Absolutt ikke av typen som er her for å sjekke opp damer eller klage over hvor fæle vi er. Er det da patetisk eller kanskje irriterende om jeg plutselig og uten forvarsel sender han en melding? Jeg er så nysgjerrig...

For alt jeg vet kan det jo hende at han er gift og har fire barn, men da vil jeg i alle fall få vite det og slipper å lure.

Anonymous poster hash: 53af6...d5c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svampebob?

Anonymous poster hash: 5ffdb...afb
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Gjør det! Gjør det! Ha kan da ikke ta det som noe annet enn et kompliment, selv om han skulle være opptatt :)

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Svampebob?

Anonymous poster hash: 5ffdb...afb

Vet ikke hvem det er en gang.

Gjør det! Gjør det! Ha kan da ikke ta det som noe annet enn et kompliment, selv om han skulle være opptatt :)

Tror du det? Jeg er så redd for å virke desperat eller enda verre: irritere ham. :P

Skrevet

Gjør det gjør det gjennofør det !!! Selvfølgelig er det ikke noe gærent i å sende en meldig og si du er nyfiken! Som sagt over,han kan jo ikke ta det som noe annet en et kompliment og positivt :)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Taper vel ingenting på å prøve. Men husk å respektere et avslag da...

Anonymous poster hash: b27b7...4d9
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Vet ikke hvem det er en gang.

Tror du det? Jeg er så redd for å virke desperat eller enda verre: irritere ham. :P

Det spørs jo selvfølgelig hva du skriver, men blir han irritert over at du tar kontakt så er han jo ikke "drømmemannen" likevel, eller hva?

• Liker 6
Skrevet

Jeg skal ikke si at dette er helt fåfengt, men det er ofte en veldig forskjell å møte folk online via diskusjonsfora versus å møte dem i levende live.

For en liten evighet siden møtte jeg ei som jeg hadde blitt kjent med via et diskusjonsforum. Vi konstaterte at vi hadde en del felles interesser og hadde det forsåvidt ålreit sammen, men det gikk ikke noe lenger enn det.

Det kan jo hende at du er heldig og at det oppstår en gnist når dere møtes (hvis dere kommer så langt). Jeg synes du i det minste bør sende en privat melding slik at dere kan bli litt nærmere kjent, men husk at du har skapt deg et bilde av hvordan han er. Du vil sannsynligvis oppleve ham som noe forskjellig fra det i virkeligheten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det gjør det gjennofør det !!! Selvfølgelig er det ikke noe gærent i å sende en meldig og si du er nyfiken! Som sagt over,han kan jo ikke ta det som noe annet en et kompliment og positivt :)

Takk for svar. Dere har kanskje rett i det. :)

Taper vel ingenting på å prøve. Men husk å respektere et avslag da...

Selvfølgelig. :laugh:

Det spørs jo selvfølgelig hva du skriver, men blir han irritert over at du tar kontakt så er han jo ikke "drømmemannen" likevel, eller hva?

Har egentlig ikke kommet så langt at jeg har tenkt på det. :rodme: Og det siste der har du jo forsåvidt rett i.

Noen som har forslag til hvordan jeg kan komme i kontakt med ham? Hva jeg bør begynne med, altså...

-Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ikke si at dette er helt fåfengt, men det er ofte en veldig forskjell å møte folk online via diskusjonsfora versus å møte dem i levende live.

For en liten evighet siden møtte jeg ei som jeg hadde blitt kjent med via et diskusjonsforum. Vi konstaterte at vi hadde en del felles interesser og hadde det forsåvidt ålreit sammen, men det gikk ikke noe lenger enn det.

Det kan jo hende at du er heldig og at det oppstår en gnist når dere møtes (hvis dere kommer så langt). Jeg synes du i det minste bør sende en privat melding slik at dere kan bli litt nærmere kjent, men husk at du har skapt deg et bilde av hvordan han er. Du vil sannsynligvis oppleve ham som noe forskjellig fra det i virkeligheten.

Takk for svar. :) Jeg er klar over at det er stor sannsynlighet for at han er annerledes i virkeligheten, i hvertfall litt, men så er det jo ikke sånn at jeg går rundt og fantaserer om vårt fremtidige bryllup heller. Jeg er bare nysgjerrig på ham og lurer på om det vil virke patetisk om jeg tar kontakt, og hva jeg eventuelt bør si...

-Ts.

Skrevet

Jaa, gjør det! Så spennende :D

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dersom det for eksempel er Supraminus, er han hyggelig og svarer på meldinger.

Anonymous poster hash: d22ad...696
  • Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

det er veldig mange menn som svarar på mld her inne. eg har snakka med nokon av dei. alle er hyggelege!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. :) Jeg er klar over at det er stor sannsynlighet for at han er annerledes i virkeligheten, i hvertfall litt, men så er det jo ikke sånn at jeg går rundt og fantaserer om vårt fremtidige bryllup heller. Jeg er bare nysgjerrig på ham og lurer på om det vil virke patetisk om jeg tar kontakt, og hva jeg eventuelt bør si...

-Ts.

Hvorfor skulle det være patetisk? Og det er vel bare å si det du skriver her. At du synes han virker hyggelig og høre om han har lyst til å prate.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvem det er! :P

• Liker 11
Skrevet

Jeg har snakket med mange av mennene her som virker intellektuelle/deltar i disse debattene på KG. Det er vanligvis de som tar kontakt, så tror ikke noen av dem syns det er rart om du gjør det :P

Som en samtalestart kan du spørre om noe du ser han har meninger om fra en tråd :)

Jeg ble litt nysgjerrig på hvem du snakker om... Er det veldig hemmelig? : )

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvem det er! :P

Jeg har i hvert fall tom inboks.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg har i hvert fall tom inboks.

Kanskje hun ikke har turt å sende enda. Skulle ikke forundre meg om det er deg ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, alle sammen. :) Skal absolutt vurdere det... Mulig jeg må sove litt på det. Ja, jeg er ei pingle. :P

Kommer ikke til å si det av respekt for han, men et lite hint kan jeg alltids gi så færre menn tror det er dem. :P Brukernavnet begynner på C.

Jeg viiil...

-Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Er vel bare to brukere som passer den beskrivelsen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...