philippa starck Skrevet 21. april 2004 #1 Del Skrevet 21. april 2004 Noen som vet hvordan JKE-kjøkken ligger an i pris? Vi skal snart begynne og kikke litt etter kjøkken, og så et knallflott i avisen i går, fra JKE. Hvilke kjøkken er rimelige, og hvilke koster litt mer? Hva bør man se etter ved kjøkkenkjøp? Noen flere tips og råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 21. april 2004 #2 Del Skrevet 21. april 2004 Selv har vi kjøkken fra HTH som vi er veldig fornøyde med (Bjørk klassisk) - det fulgte med den nye leiligheten vår. Hvordan det var prismessig vet jeg ikke. Men det er et av de dyretste til HTH tror jeg. På Ikea har de mange fine kjøkken til en brøkdel av prisen av mange andre kjøkken produsenter. Mobalpa har visst tilbud nå i april. Sender med linker til de produsenter jeg kommer på: > www.mobalpa.no > www.hth.no > www.ikea.no > www.norema.no > www.huseby-as.no > www.sigdal.com > www.marbodal.no > www.strai.no Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå