AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 På en uke? Og merker man det kun på vekta, eller legger man seg ut i bredden også slik at klærne blir trangere? Jeg har nemlig gått opp 2,5 -3 kg på en uke og skjønner ingen ting...har ikke spist bemerkelsesverdig mye mer som burde gjort slik utslag, men spist litt mer frukt og salt mat, derfor lurer jeg på det med vann... Anonymous poster hash: bebb8...10a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 På en uke? Og merker man det kun på vekta, eller legger man seg ut i bredden også slik at klærne blir trangere? Jeg har nemlig gått opp 2,5 -3 kg på en uke og skjønner ingen ting...har ikke spist bemerkelsesverdig mye mer som burde gjort slik utslag, men spist litt mer frukt og salt mat, derfor lurer jeg på det med vann... Anonymous poster hash: bebb8...10a Det kan fort legge seg et par kg dersom du har inntatt mer karbs/salt, venter mensen, og lignende. Mange faktorer spiller inn! Synes ikke du skal tenke så mye på det, det er nok borte igjen før du vet ordet av det! Anonymous poster hash: df15e...468
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Vel, jeg pleier å ligge ganske stabilt, kjenner jeg får litt panikk nå... Anonymous poster hash: bebb8...10a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Ingen grunn til panikk! Du skal spise MYE ekstra for å gå opp så mye på en uke. Jeg føler meg oppblåst også. Rett før mensen føler jeg meg alltid oppblåst og tung, så kommer mensen og da går det opp for meg hvorfor.Anonymous poster hash: 43e51...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå