AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Mini er helt avhengig av smokk. Jeg aner ikke hvordan jeg skal angripe det. Tips, takk! Han er litt over 3Anonymous poster hash: 63a07...79d
Gjest pysepusen Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Sende til Kaptein Sabeltann og få sjørøverskute i premie? Ellers er kommunikasjon alfa og omega! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Jobber på lekebutikk, og av og til kommer det barn med sine foreldre som "betaler" leken de vil ha med suttene Anonymous poster hash: 954b2...236
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Vi gjorde det hardt og brutalt. Kutta det på dagen. Det gikk over all forventning her. Anonymous poster hash: 16171...965
Meij Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Jeg kokte opp en svært historie om en pippip-baby som pep konstant og pippip mamma som var så sliten osv osv. Til slutt ble vi enige om å kaste sutta ut av vinduet for å redde den stakkars pippip-mammaen! Funka som bare det, han pratet om det i et år etterpå han var overbevist om at han så både baby og mor oppi treet hver dag
ZebraTiger Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Kjøp en magisk boks som en og en smokk havner i hver kveld. Dagen etter ligger en liten belønning i ønskeboksen
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Takk til siste forslag! Det kan funke. Han er så avhengig av den greia. Å bare ta den fra han kommer til å skape stor sorg og fortvilelse i mange uker. Anonymous poster hash: 63a07...79d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå