Gå til innhold

Sukker.no - erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen erfaringer med sukker.no? Jeg er en jente på 20 år som har lyst å prøve det ut, hvordan er folka der? Mange som bare er ute etter ff, eller også noe seriøst?
Florerer det av gutter som bare vil du skal sende nakenbilder osv?
Noen som har positive erfaringer derfra?

Anonymous poster hash: bc74b...a66

Anonymous poster hash: 29054...bdf
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du finner nok hele spekteret der som andre steder :) de som kun er ute etter noe kortvarig er nok som oftes de mest synlige der som ute på byen. Men er nok mange som ser etter noe seriøst dersom de treffer rett person. De negative historiene er nok de man hører oftest, selv om mange nok finner det de leter etter der.

Er vel som alle andre klager, for hver klage er det 10-20 stk som er fornøyd. Man bare hører de ikke så veldig ofte :)

Man bør nok prøve selv så får man sin egen erfaring om det passer for deg eller ikke.

Anonymous poster hash: 0ce65...efb
Skrevet

Det er en herlig side, men det lønner seg og snakke med flere gutter, og finner etterhvert hvem som er ute etter hva, og hvem som er interessant for deg!

Noen skriver: Hei du!, leste profilteksten og fant ut at jeg vil bli mer kjent med deg. Hva har du gjort i sommer? Glad i og grille?

Andre skriver: Hei søta, sitter her i sofaen og savner en og ha i armkroken min.

Nå ligger jeg i senga og drømmer om deg, skulle ønske du var her......

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...