vaniljeglasur Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Jeg skal snart gifte meg, og lurer på hvor dere har kjøpt brudekjolene deres hen? Hvor mye betalte dere? Jeg vurderer å bestille fra nettet da det er mye billigere der, men aner ikke helt hvor. Jeg hører så mye forskjellig fra alle hele tiden så blir så forvirra. Har dere noen gode/dårlige erfaringer med å evt kjøpe brudekjole på nettet?
MissEi Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Kjøpte min brukt, fikk med slør,diadem og underskjørt 10800kr
MissEi Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Har sett og googlet enn del butikker på nett men fant ut at det var så mye delte meninger om det at jeg turte ikke
marihihia Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 JEG hadde aldri turt å kjøpe på nett. har hørt at mange har fått dårlig kvalitet på stoffet, og at passformen ikke er så god. Jeg kjøpte min i salong. Jeg kjøpte den i september/oktober tror jeg det var. Og da får brudesalongene inn neste års modeller. Derfor skal de selge ut fjordåres. Jeg fikk derfor kjøpt utstillingsmodellen til 8000 rabatt. (oprinnelig kostet den 26500) Salongen renset den for meg, og det gikk absolutt ikke an å se at den var blitt prøvd
CathFoto Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Kjøpte på Finn, 7000,- for en kjole som koster 20.000,- ny. Jeg ville aldri kjøpt såkalt kinakjole fordi man vet aldri hva man får, jeg har sett flere stygge enn pene og pga arbeidsforhold til de som syr de. Vet at flere her inne har god erfaring med weddingdressfantasy.com som holder til i New Jersey i USA
vaniljeglasur Skrevet 8. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2013 http://no.dressfirst.com/Brudekjoler-c2/?gclid=CNyYjOuH7bgCFYZ4cAod9h0Abw Noen som har erfaringer med denne nettsiden?
Gjest Ahs Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Kjøpt en brukt og en i brudesalong. Ville aldri bestilt en kjole uten å ha prøvd den. På finn.no får man mye for pengene, men vær obs fordi mange nett-kjoler som har blitt bestilt og ikke er bra nok ligger der ute også.
Gjest Adriane Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 Vet at flere her inne har god erfaring med weddingdressfantasy.com som holder til i New Jersey i USA Jeg er en av disse Veldig fornøyd med kjolen! Har vært hos sydame med den for småjusteringer, og hun sa kjolen er verdt langt mer enn hva jeg har gitt for den, både i tekstilkvalitet og håndarbeid
Pacific sunset Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 Jeg ville iallefall sjekket ut om du har returrett og om du får tilbake pengene dine før jeg kjøpte på nett! Man sparer jo endel ved å handle kjolen på nett! Ellers er det jo enklest å handle i en brudesalong da, da vet du hva du får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå