Gå til innhold

Rare retter man lager kun til seg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

usalta grøt uten tilbehør.

Enkelt og godt, iallfall for meg :sikle:

Skrevet

Eller, når jeg er despo etter snop, blander jeg kakaopulver og sukker og spiser det. Digg!

Er ikke det fryktelig tørt??

• Liker 1
Skrevet

*Makaroni kokt i melk som suppe, strør sukker på.

*kokte poteter kuttet i biter med rå løk kuttet i ringer kokes med litt vann og smeltet smør, strør salt og pepper på.

*Kokte kalde poteter som kuttes i biter og stekes, blander i stekt bacon, kokt fisk kuttet i biter.

*spagetti med tomatpurè og kokte pølser til..

nam nam

Dette er da helt vanlige retter, i alle fall der jeg vokste opp.

-Makaronisuppe

-Luftsuppe

-Plukkfisk

og spaghetti.

Skrevet

Dette er da helt vanlige retter, i alle fall der jeg vokste opp.

-Makaronisuppe

-Luftsuppe

-Plukkfisk

og spaghetti.

å det visste jeg ikke, alle glor rart på meg når jeg sier jeg har laget det..

Skrevet

I dag spiste jeg grove pølsebrød med pesto og hvitost...

Skrevet (endret)

å det visste jeg ikke, alle glor rart på meg når jeg sier jeg har laget det..

Merkelige folk :fnise:

Makaronisuppen kan jeg godt være foruten. Middag skal ikke smake søtt. :opplyser:

Endret av Soleklart
Skrevet

Ustekt paideig. Dvs mel, melis og smør rørt sammen til en klump. Highway til mageknip...

Skrevet

Hamburgerbrød som jeg fyller med isbergsalat, mais, agurk, tomat, jarlsberg og masse dressing (masse som i "tyter ut av kantene)...

Skrevet

I dag spiste jeg grove pølsebrød med pesto og hvitost...

Minner meg om min sinnsykt fattige periode og romkameraten min skulle reise bort, så jeg fikk en pakke hamburgerbrød av han. Jeg hadde litt nugatti igjen.

Toaste hamburgerbrødene og så smøre på nugatti..... NAM!!!

Skrevet

Hvis jeg skal kose meg skikkelig steker jeg kjøttdeig litt for lenge så det nesten blir tørt og svidd, strør på med masse krydder og NYTER hver bit med ikke noe annet tilbehør enn kjøttdeigen selv. Anonymous poster hash: d6744...88e

det er godt

Anonymous poster hash: 9d823...7d4

Skrevet

Egge nudler, kokt med tubeost. Godt på fylla og det eneste jeg hadde da. Sjokolademelk strø til dessert.

Anonymous poster hash: 9d823...7d4

Gjest Belle âme
Skrevet

nugatti med ost :O

Dritgodt men har ikkje spist det på ein stund

Skrevet

Er ikke det fryktelig tørt??

Så sant du ikke prøver å snakke eller puste med munnen mens du spise så går det helt fint :P

• Liker 1
Skrevet

Når jeg er alene så kaster jeg bort hele den tradisjonelle middagen å lager KUN det jeg har lyst på.

Sist gang jeg hadde frådsemiddag ble det:

Jalapeñopoppers, fiskepinner, posjert egg og hjemmelaget fajitas. Alt på en tallerken med satsa til. Uff :P

Skrevet

Nudler med brokkoli

251942_10152456743815285_804541921_n.jpg

• Liker 1
Skrevet

To egg, guakamole, oksepølser fra Sverige og smørost med pepper på et rundstykke.

156321_10152456744085285_79638167_n.jpg

Skrevet

Toro tomatsuppe på pose. (Er ikke "middag" i følge mannen, så hvis jeg er alene lager jeg det og spiser 1 liter)

Noisetter med grillkrydder, bearnaisesaus som tilbehør.

Spiser også gjerne tortillachips med rømmedressing som middag. Evt. er det den dårlige samvittigheten og oppblåste magen etterpå som utelukker noe mer mat den kvelden ;)

• Liker 1
Skrevet

Har en god kamerat som spiser kalde wienerpølser og vaniljesaus, tro meg. det spiser han kun når han er alene.. :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Blir helt sulten av dette, jeg. :fnise:

Men til dere som er så kreative i matveien. Har funnet et kryddersmør som jeg vil teste ut på toast, men aaner ikke hva jeg kan bruke i tillegg. Forslag? Er ikke glad i ost men bittelitt funker.

Eneste "rare" jeg lager er lomper med smør og sukker.

Endret av Mortem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...