AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Sendte nettopp en melding til en fyr som jeg føler har gitt uttrykk for at han liker meg.. Spurte om vi skulle finne på noe og han svarte at han ikke orket fordi han var sliten etter jobb. Kjente at jeg ble megaskuffet. Skal jeg svare "greit" eller bare la være å svare? Det har alltid vært jeg som har tatt iniativ, men ja.. Anonymous poster hash: 72954...226
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Kanskje han faktisk er for sliten til å finne på noe? Kanskje du kan høre om han er ledig i helga, og vil finne på noe da?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Kanskje han faktisk er for sliten til å finne på noe? Kanskje du kan høre om han er ledig i helga, og vil finne på noe da? Er bare jeg som har spurt hele tiden om å finne på noe, iallefall 2-3 ganger. Vi har snakket en del på facebook og truffet hverandre ute med felles venner.. Anonymous poster hash: 72954...226
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Er bare jeg som har spurt hele tiden om å finne på noe, iallefall 2-3 ganger. Vi har snakket en del på facebook og truffet hverandre ute med felles venner.. Anonymous poster hash: 72954...226 Da kan det vel være en fare for at han ikke er interessert, men ikke tør å si det direkte. Hvis han ikke tar initiativet til å møtes så hadde jeg prøvd å glemme han. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Da kan det vel være en fare for at han ikke er interessert, men ikke tør å si det direkte. Hvis han ikke tar initiativet til å møtes så hadde jeg prøvd å glemme han. Ja.. bør jeg svare på meldingen da? eller bør jeg holde meg for god til det? slik at han "lengter" etter meg.. Anonymous poster hash: 72954...226
tom1986 Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 (endret) Kanskje han faktisk er for sliten til å finne på noe? Kanskje du kan høre om han er ledig i helga, og vil finne på noe da? Når en mann sier at han er for sliten, så er han ikke interessert. Dersom han faktisk var helt utslitt (som i seg selv er usannsynlig), så hadde han likevel kommet med et positivt svar og sannsynligvis foreslått et annet tidspunkt. ts, gi opp. han er ikke interessert. Endret 7. august 2013 av tom1986 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Ja.. bør jeg svare på meldingen da? eller bør jeg holde meg for god til det? slik at han "lengter" etter meg.. Anonymous poster hash: 72954...226 Jeg hadde skrevet "ok". Kanskje legge til en "det var synd" eller noe. Da viser du at du er interessert, men at det nå er opp til han. Hvis han ikke er interessert så vil han heller ikke "lengte" etter deg, så å ikke svare av den grunn tror jeg ikke har noe for seg.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Når en mann sier at han er for sliten, så er han ikke interessert. Dersom han faktisk var helt utslitt (som i seg selv er usannsynlig), så hadde han likevel kommet med et positivt svar og sannsynligvis foreslått et annet tidspunkt. ts, gi opp. han er ikke interessert. Det er jeg egentlig enig i. Hadde han slengt på en "men vi kan ta det igjen en annen dag" eller noe, så hadde det vært mer sannsynlig at han var interessert. Men et blankt nei lover ikke veldig godt, akkurat. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Det er jeg egentlig enig i. Hadde han slengt på en "men vi kan ta det igjen en annen dag" eller noe, så hadde det vært mer sannsynlig at han var interessert. Men et blankt nei lover ikke veldig godt, akkurat. TS her.. helt enig, derfor jeg er så skuffa.. vet ikke hva jeg skal svare... Anonymous poster hash: 72954...226
tom1986 Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 TS her.. helt enig, derfor jeg er så skuffa.. vet ikke hva jeg skal svare... Anonymous poster hash: 72954...226 svar bare "ok" og la det ligge. det blir sannsynligvis ikke å skje noe videre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå