AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Hei Har blitt interissert i en fyr og lurer på hvordan jeg skal gå fram. Vi har møttes to ganger, første gang hadde vi sex i fylla. Dette var ikke planlagt og er ikke noe jeg bruker å gjøre, flele år siden jeg hadde sex første kveld sist. Så har vi møttes igjen. Rotet også da.. Da snakket vi i fylla om å møtes å gjør andre ting også. Var i utgangspunktet han som tok kontakt etter første gang å ville at det skulle skje igjen. Han har sagt han vil fortsette å møtes etter ferie å sånt, når begge er i samme by der vi bor. Nå er jeg kommet hit, han kommer snart.. Har sendt litt meldinger å sånt, men ikke avtalt noe. Føler jeg er mest interissert.. Han er en kompis av bestevenninne min sin type som jeg er mye sammen med.. Hjelp meg, liker virkelig denne fyren.. Anonymous poster hash: 764e5...b63
Antique Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Siden han har tatt kontakt igjen med deg etter første gangen, og sagt at han vil fortsette å møte deg etter ferien, viser han jo hvertfall litt interesse han og Siden han er kompis av typen til bestevenninna de, kommer dere sikkert til å møtes en del og, via dem. Er det lenge siden dere snakket sist? Send han en melding og spør hvordan det går, og ta det derfra.
Gjest Awzm me Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Send en melding når han flytter til byen og spør om å ta en kaffe. Og prøv å unngå sex da, ellers så kan det fort bli til at det bare handler om sex.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Han sende melding om at han ville møtes å fortsette å ha sex et time etter vi hadde det første gang. Var da på hjemplassen hannes sammen med typen til venninna. Da hadde jeg møtt han en gang før og tok han med meg på nach. Så skjedde det. Møttes helga etterpå, på samme festival, da kom han edru og møtte oss. Vi snakket litt i fylla da, og var enige om å møtes i byen vi begge bor i. Har vært på ferie, han har vært opptatt med sine ting men stort sett bare jeg som har tatt kontakt. Men ikke snakket mere om å møtes etter det. Han kommer snart tilbake hit. angrer litt på at jeg ikke var mere kostbar andre gangen, men ikke noe å gjøre med det nå.. Anonymous poster hash: 764e5...b63
Antique Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Ja, skjønner! Da kan det jo se ut til at det i hans tilfelle dreier seg mest om sex, men man vet jo aldri! Gjort er gjort, og det kan jo hende at han faktisk har vært veldig opptatt også, men at han mer enn gjerne vil møte deg når han er tilbake han også. Ville også ha unngått å ha sex med han med en gang da han er tilbake, og heller foreslå noe annet dere kan finne på. Da ser du også fort hva han egentlig er ute etter.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Han sa at det var mye som skulle til før han ble forelsket, og det var han som sa sist vi var full sammen at han ville møtes som venner.. Gjøre andre ting også.. Så han er litt vanskelig å forstå seg på. Og han valgte å komme å møte oss edru på festival, og være med oss.. Anonymous poster hash: 764e5...b63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå