AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Samboeren min har fortsatt kontakt med ekskona innimellom. Sier de fortsatt er venner, men ferdig med hverandre. Jeg synes ikke det er naturlig å ha kontakt med ekser, ihvertfall ikke siden de ikke har barn sammen. Jeg har sagt til han at jeg misliker det, men kan selvfølgelig ikke styre dette. Kjenner det stikker inni meg når han skriver meldinger enten på tlf eller fb. De følger også hverandre på instagram. Jeg føler at det er unormalt og opplever en utrygghet ved dette. Trenger de å se hverandres bilder og oppdateringer hele tiden? Krever jeg for mye? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Hjelp! Anonymous poster hash: aa906...d1d
Pimp Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Selv om de er "eks", trenger de ikke å kutte hverandre helt ut da! Så flott at de er venner, tenker jeg. Hadde vært mye mer bekymret hvis den ene hadde blokket den andre.
Gjest Bud Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Sms, Facebook og nå instagram, whats next?
strawberry Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Jeg synes det virker som litt vel mye.. Å la være å slette hverandre fra facebook, det er én ting. Å sende meldinger overalt, synes jeg er over streken.
susvil Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Jeg krever naturligvis ikke at de skal slette hverandre på Facebook. Jeg bare kjenner at det er litt mye de har med hverandre å gjøre. Jeg er litt for at fortid er fortid. I tillegg har han plenty av bilder av de to sammen. Jeg synes ikke det er ok. Samboeren min er ikke flink til å snakke om følelser eller å gi komplimenter. Det er nok også med på å gjøre meg usikker. Det blir rett og slett for mye. Er helt rådvill.
Kosetiger Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Jeg hadde satt meg ned med han og forklart ham så enkelt og konkret som mulig hva som plager deg med han/ekskona, hvorfor du føler det slik og hva han kan gjøre for å bedre situasjonen ..menn kan bli litt på bakbeina om de får litt for mye informasjon om føleri og greier, mens de ikke skjønner hva du vil de skal gjøre. Det er i alle fall min erfaring, sier ikke det må gjelde deg. Men den "malen" jeg skrev over bruker i alle fall å være et godt utgangspunkt for en god dialog. Så slipper mannen din å føle at han blir kritisert for noe han sikkert ikke føler er galt
susvil Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Han har faktisk litt vanskelig for å skjønne meg innimellom. Jeg prøver å fortelle han hva jeg mener, da blir han bare helt stille og sier ikke noe omtrent. Jeg blir da sittende å holde en monolog. Ganske irriterende faktisk. Eneste han kanskje kommer med da er; jeg vet ikke hva jeg skal si.
Kosetiger Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Han har faktisk litt vanskelig for å skjønne meg innimellom. Jeg prøver å fortelle han hva jeg mener, da blir han bare helt stille og sier ikke noe omtrent. Jeg blir da sittende å holde en monolog. Ganske irriterende faktisk. Eneste han kanskje kommer med da er; jeg vet ikke hva jeg skal si. Det er det jeg mener: han vet ikke hva han skal si. Gjør det enkelt for mannen, og si hva han kan gjøre. Da blir det enkelt for han å enten si ok, det er greit, eller nei, jeg er uenig med deg. Er han enig er saken løst, er han enig, bør han kunne forklare hvorfor
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 Kommunikasjonssvikt hvor?Anonymous poster hash: ba9ca...ebe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå