opaque Skrevet 21. april 2004 #1 Skrevet 21. april 2004 En del jenter har det med å skrike opp når det blir kjent at en gutt bruker ett jenteplagg. Vi jenter låner jo klær av typene våre, og vi mange kler seg i "gutteklær" Har til og med sett jenter med skjørt, bluse, slips, vest og hatt. Også da, om en gutt bruker kjole eller noe slikt???!!! Samboeren min bruker strømpebukser, men han er like herlig mann for det. Man bør ikke dømme folk ut i fra noe tøy. Vi er for fordomsfulle vi. :-(
Serenity Skrevet 21. april 2004 #2 Skrevet 21. april 2004 Det er slik vi er - for meg er det ikke noe jeg tenker så ofte over. Men jeg husker da jeg var barn, var jeg litt guttete, og alle synes det var søtt.. Tror ikke de hadde synes det var like søtt med min nabogutt som var jentete, alt som barn fikk han homo-stempelet på seg av de andre voksne..
Rapitap Skrevet 21. april 2004 #3 Skrevet 21. april 2004 Samboeren min bruker strømpebukser' date=' men han er like herlig mann for det. [/quote'] Hvilken type strømpebukse da?
Dagensdiva Skrevet 21. april 2004 #4 Skrevet 21. april 2004 Ja, jeg har fordommer mot slike menn/gutter. Dette er noe jeg ikke kan noe for, synes personlig ikke noe om at gutter oppfører seg som jenter og omvendt. Hadde det vært meningen at gutten skulle bli født som en jente hadde det skjedd, men nå erhan gutt. Det har vel noe med normene jeg er oppvokst med, men også personlig smak. Ville aldri greid å leve med en type som ville ha på seg kjolene mine og strømpene mine....ehh nei.....greit at gutter har feminine sider..men at de blir helt feminine..? Skjønner at jeg sikkert for mange imot meg nå, men dette er noe jeg virkelig ikke kan endre på...for for meg er det ikke akseptert. Og at andre gjør slike ting er vel greit for meg...så lenge de tikke går utover meg. Men synes fortsatt det ikke ernoe...
Gjest Cuddly Skrevet 21. april 2004 #5 Skrevet 21. april 2004 Jeg syns det er greit at gutter kler seg i dameklær, dem om det... MEN, jeg ville ALDRI falt for en som gjorde det, og hvis min type plutselig hadde begynnt med det... vel, for å si det sånn; tror ikke det hadde blitt særlig mye på han... HVER SIN SMAK!!!
opaque Skrevet 21. april 2004 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2004 Stort sett sorte i 40-70 den. Bare under buksa og synlig når vi er alene. Jeg synes det er helt ok jeg.
opaque Skrevet 21. april 2004 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2004 Ja, jeg har fordommer mot slike menn/gutter. Dette er noe jeg ikke kan noe for, synes personlig ikke noe om at gutter oppfører seg som jenter og omvendt. Hadde det vært meningen at gutten skulle bli født som en jente hadde det skjedd, men nå erhan gutt. Det har vel noe med normene jeg er oppvokst med, men også personlig smak. Ville aldri greid å leve med en type som ville ha på seg kjolene mine og strømpene mine....ehh nei.....greit at gutter har feminine sider..men at de blir helt feminine..? Skjønner at jeg sikkert for mange imot meg nå, men dette er noe jeg virkelig ikke kan endre på...for for meg er det ikke akseptert. Og at andre gjør slike ting er vel greit for meg...så lenge de tikke går utover meg. Men synes fortsatt det ikke ernoe... Jeg respekterer deg fullt ut
SunAndMoon Skrevet 21. april 2004 #8 Skrevet 21. april 2004 Jeg syns det er greit at gutter kler seg i dameklær, dem om det... MEN, jeg ville ALDRI falt for en som gjorde det, og hvis min type plutselig hadde begynnt med det... vel, for å si det sånn; tror ikke det hadde blitt særlig mye på han... HVER SIN SMAK!!! Enig der... Men han kan gjerne gå med strømpebukse! Gutter fryser vel like mye som jenter f.eks på vinteren... Gutter gikk jo også med strømpebukser da de var yngre/barn. Helt normalt det. Så hvorfor ikke når de er voksne?! Men er enig med My sitt innlegg... Tror jeg hadde reagert litt hvis typen min ville låne en av de "trange" toppene mine eller undertøyet mitt :-?
SunAndMoon Skrevet 21. april 2004 #9 Skrevet 21. april 2004 Har til og med sett jenter med skjørt' date=' bluse, slips, vest og hatt. Også da, om en gutt bruker kjole eller noe slikt???!!![/quote'] for å være ærlig så synes jeg at slips er stygt på jenter... det er kanskje "kult" men jeg synes at det plagget hører til guttene jeg. Greit hvis du jobber i kassa på rimi, går i korps el.lign, for da må du jo ha det - men å gå med det frivillig?! Nei takk! Det samme gjelder i grunn for disse vestene også...usj... Men alle må få gå med hva de vil! Smaken er som baken.. Tenk hvis alle var like - det ville vært kjedelig det! Gå rundt som like roboter alle sammen...
Gjest Cuddly Skrevet 21. april 2004 #10 Skrevet 21. april 2004 Vi snakker vel om tynne nylonstrømpebukser her? For om kjæresten fryser og kler på seg stilongs på vinteren er der selfølgelig helt greit - og en helt annen sak...
Dagensdiva Skrevet 21. april 2004 #11 Skrevet 21. april 2004 Ja, det er jo en helt annen sak..men da heter det noe som kalles for STILONGS OXO!
Gjest Cuddly Skrevet 21. april 2004 #12 Skrevet 21. april 2004 men da heter det noe som kalles for STILONGS OXO! Hæ?
SunAndMoon Skrevet 21. april 2004 #13 Skrevet 21. april 2004 Stilongs og strømpebukser er vel ca det samme? stilongs stopper vel bare nede ved ankelen...har ikke sokk på...slik som "strømpebukse"...
Dagensdiva Skrevet 21. april 2004 #14 Skrevet 21. april 2004 Ja, tenkte på det at man bruker damestrømper for å ikke fryse..det er teit unnskyldning. Jaja..som en tidligere sa "dem om det.."
Gjest Xavia Skrevet 21. april 2004 #15 Skrevet 21. april 2004 [stort sett sorte i 40-70 den. Bare under buksa og synlig når vi er alene. Jeg synes det er helt ok jeg. ...bare lurer litt... Er denne strømpebuksa fordi det er kaldt, eller fordi han bare liker å ha på seg en jentestrømpebukse?
Crazee Skrevet 21. april 2004 #16 Skrevet 21. april 2004 ...bare lurer litt... Er denne strømpebuksa fordi det er kaldt, eller fordi han bare liker å ha på seg en jentestrømpebukse? Har det noko å bety? Elles - det kan vera bra med ei strømpebukse som er tynn nok til at du ikkje svettar inne, men likevel held deg varm nok den tida du er ute. Stilongsar for menn har gjerne vore eit uteplagg, som er for varme til å ha på seg inne - og det er ikkje alltid det er så greit å skifte tøy når du kjem inn...
Gjest Xavia Skrevet 21. april 2004 #17 Skrevet 21. april 2004 Har det noko å bety? Siden tråden handla om gutter som brukte jenteplagg, og at hun synes det var dumt at mange ikke likte det, så lurte jeg på om hennes samboer brukte denne strømpebuksa av praktiske årsaker, eller av helt andre grunner. Synes svaret hennes i så fall kanskje hadde litt å si i og med at hun synes det var greit at gutter gjorde det. Det er kanskje lettere å akseptere at samboeren låner strømpebuksa di om årsaken er at det er varmere, enn at det er så deilig med jente strømpebukser? Så derfor spør jeg igjen jeg: Bruker din samboer strømpebuksa fordi den er jentete, eller fordi det er kaldt?
Gjest Cuddly Skrevet 21. april 2004 #18 Skrevet 21. april 2004 Uansett, jeg vil IKKE se mannen i mitt liv i damestrømper! Finnes det herrestrømebukser? Det ville vært greit om han brukte det, for de ville med stor sannsynlighet være laget for å holde varmen(ull e.l.) - noe nylonstrømper definitivt ikke er!
Gjest Xavia Skrevet 21. april 2004 #19 Skrevet 21. april 2004 Uansett, jeg vil IKKE se mannen i mitt liv i damestrømper! Finnes det herrestrømebukser? Det ville vært greit om han brukte det, for de ville med stor sannsynlighet være laget for å holde varmen(ull e.l.) - noe nylonstrømper definitivt ikke er! He he... enig med deg My. Men trengte han en strømpebukse av praktiske grunner er det helt greit!!
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #20 Skrevet 21. april 2004 Det er en del her som ikke ønsker å se sin kjære i femenint tøy. Hva om gutta sa det samme, og aldri ville se jentene i maskulint tøy......???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå