AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Hvordan hadde du som gutt (eller jente) reagert av å fått meldingen: vil du treffe meg eller var det kun fyllesnakk forleden dag? Vil sende dette til en gutt!! Han ville så gjerne være med meg sa han.. Anonymous poster hash: e2435...2f2
Gjest Tinkerbell Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 ? Anonymous poster hash: e2435...2f2 Send meldingen, men dropp å skriv "var det kun fyllesnakk". 1
Nouv Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Hvorfor ikke skrive Hei, var hyggelig å hilse på deg i går. Kunne du tenkt deg å ta en kaffe/brus til uka? Hilsen lakker negler. Utelat i hvert fall det med fylla snakk. 2
guttemann Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 "Du er tøff i fylla, men tør du dra meg med på noe i edru tilstand? ;)" Man skal være litt frekk og. 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 den mld sendte eg til ein mann for tre år sidan. det endte i ein heit haust!
lalaB Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Jeg hadde opplevd den som at du var sinna/irritert, og at jeg hadde gjort noe feil, og jeg hadde blitt litt satt ut (på en negativ måte). Så om jeg var deg ville jeg ha droppa å "anklage" han for å "bare snakke fyllesnakk"..
guttemann Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 En mann som klarer å tolke "Du er tøff i fylla, men tør du dra meg med på noe i edru tilstand? ;)" i verste mening kommer til å være et mareritt å kommunisere med uansett, og det er det like greit å finne ut av så fort som mulig.
Paddeline Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert.. Men jeg har uten tvil fått hyggeligere sms etter å ha truffet noen.. Ville hørt på noen av rådene over om hva du skal skrive Lykke til!
Nouv Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 Hadde bare smilt om jeg hadde fått den sistnevnte meldinga. Er jo bare litt ertende. Også stemmer det jo. Er jo alltid litt nervøs for sånt.
pinar Skrevet 7. august 2013 #11 Skrevet 7. august 2013 Jeg KUNNE ha tolket det litt anklagende, så er bedre å bare spørre om dere skal finne på noe. Tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #12 Skrevet 7. august 2013 Hadde opplevd det som både jævlig anklagende og tilsvarende barnslig, for å være ærlig. Spør gjerne om han mente at han ville treffe deg, om du først føler du må ta forbehold om at han ikke mente det, men utelat dette med fyllesnakk.Anonymous poster hash: dac29...326
Kosetiger Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 Jeg ville skrevet: hei! Takk for sist Om du er tøff nok til å møtes i edru tilstand, er jeg ledig for en kaffedate i morgen
guttemann Skrevet 7. august 2013 #14 Skrevet 7. august 2013 (endret) Jo, men hun skal sende den til en gutt. Vi er ikke like opptatt av å konstruere worst case-scenarioer basert på luft og usikkerhet. edit: den var @pinar. Endret 7. august 2013 av guttemann
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #15 Skrevet 7. august 2013 Jo, men hun skal sende den til en gutt. Vi er ikke like opptatt av å konstruere worst case-scenarioer basert på luft og usikkerhet. edit: den var @pinar. tror de fleste snakker negativt om meldingen til ts ang fyllesnakk, ikke det du skrev Anonymous poster hash: b02ed...6d7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #16 Skrevet 7. august 2013 Gutter like vel at man er litt rett på? "Var det sånn at du ville treffe meg en dag? Eller var det fulleKnut (navn) jeg snakka med her om dagen? " Anonymous poster hash: e67d0...f74
Blod Skrevet 7. august 2013 #17 Skrevet 7. august 2013 Hvis jeg hadde fått den meldingen av en jeg syntes virket hyggelig osv hadde jeg jo blitt glad og selvfølgelig sagt ja
pinar Skrevet 7. august 2013 #18 Skrevet 7. august 2013 Jo, men hun skal sende den til en gutt. Vi er ikke like opptatt av å konstruere worst case-scenarioer basert på luft og usikkerhet. edit: den var @pinar. ??
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #20 Skrevet 7. august 2013 Gutter like vel at man er litt rett på? "Var det sånn at du ville treffe meg en dag? Eller var det fulleKnut (navn) jeg snakka med her om dagen? " Anonymous poster hash: e67d0...f74 Ikke denne gutten, i hvert fall. Når vi menn sier at vi liker kvinner som er direkte mener vi at vi foretrekker at man driter i sosialt spill. Å spørre om han bare sa noe i fylla eller om han mente det har da ingenting med å være direkte å gjøre. At hun spør direkte om de skal finnne på noe er fint, altså, men jeg synes virkelig TS skal sløyfe dette med fylla. Klart det kan gå fint uansett hvordan hun ordlegger seg, men jeg hadde i hvert fall tenkt at denne jenta var barnslig og.. Teit. For å være direkte Anonymous poster hash: dac29...326 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå