AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Hallo, heisann! Jeg trenger tips og ideer til hva jeg kan finne på med personen jeg er støttekontakt for. H*n er en vanlig tenåring, som liker det vanlige tenåringer liker. Når jeg spør hva h*n liker, så går det mye i: "Aner ikke/det meste". Vi har vært på skogsturer, byturer, bowling, kino og piknik. Så om noen har noen kostnadsfrie/rimelige tilbud, vær så snill å skriv det her! Vi har seks timer i uka sammen, og jeg føler meg så tom for ideer. Jeg vil prøve å holde det så variert for h*n som jeg klarer. =) Anonymous poster hash: d46bc...f0e
Antique Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Vet ikke om det er gutt eller jente, men kan jo ta noen forslag her; - Baking? - Leksehjelp da skolen har begynt igjen - Se på lokallaget spille fotballkamp/håndballkamp/ishockey etc - Museeumsbesøk? - Bærplukking nå som det begynner å komme bær - Bading, i svømmehallen eller ute - Spillekveld - Lage middag/ kaffebesøk etc - Spille basket - Orientering - Sykkeltur - Dra til en dyrepark - Klatre - Bare ta en rolig kveld - Male/tegne - teater, konsert Vet ikke om noe av det her er realistisk, og hvor mye tilbud det finnes der du er, men er da noen tips kanskje - 2
asdfghjk Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Vet ikke om det er gutt eller jente, men kan jo ta noen forslag her; - Baking? - Leksehjelp da skolen har begynt igjen - Se på lokallaget spille fotballkamp/håndballkamp/ishockey etc - Museeumsbesøk? - Bærplukking nå som det begynner å komme bær - Bading, i svømmehallen eller ute - Spillekveld - Lage middag/ kaffebesøk etc - Spille basket - Orientering - Sykkeltur - Dra til en dyrepark - Klatre - Bare ta en rolig kveld - Male/tegne - teater, konsert Vet ikke om noe av det her er realistisk, og hvor mye tilbud det finnes der du er, men er da noen tips kanskje - Tusen takk skal du ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå