AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Jeg har nylig flyttet inn i kollektiv, og kjenner enda ikke så godt de jeg bor med, 2 jenter på samme alder som meg. Nå er de på ferie og jeg har hatt leiligheten for meg selv en liten stund, hun ene visste jeg ikke når kom hjem da hun farter litt rundt og kommer når det passer henne. jeg hadde guttebesøk i helgen, en jeg dater fast, han kastet fra seg kondom i søppelkassa på badet og jeg tar ut posen og setter den klar til å ta med ned til søppelkassene, da det ble sent rakk jeg ikke gjøre det før vi la oss, dagen etter skulle jeg på jobb forsov meg og rakk ikke gå ned å kaste søpla. Når jeg kommer hjem igjen fra jobb ser jeg at posene er litt flyttet på + noen andre ting (hun jeg bor med har altså vært en tur hjemom) jeg ser også til min forskrekkelse at kondom tydelig synes gjennom den tynne hvite søppelposen (nesten gjennomsiktig). Ble flau, og tenker det må være ekkelt for henne at dette ligger sånn fremme.. jeg visste jo ikke at hun kom hjem denne dagen (trodde faktisk ikke det) og har ikke sett henne siden. MEN hvor ekkelt er egentlig dette? Hva hadde dere tenkt om dere var i samme situasjon som henne og finner en kondom liggende i en pose som står til alles skue på kjøkkenet? På en måte er jo dette nature of life, kondomer finnes, brukes og kastes. Men er jo litt skjødesløst av meg å la dette ligge sånn.. huff føler meg så teit.. Anonymous poster hash: f1008...2ae
She_Leiva Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Jeg hadde: Sett den - ledd litt for meg selv - glemt det. 19
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Du bryr deg garanter mer enn hun gjør:P Er jo ikke ekkelt, hun må jo ikke ta i den! Meste jeg hadde tenkt hadde nok blitt; ja, de beskytter seg i alle fall. Anonymous poster hash: 07e62...24d 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Jeg har funnet en brukt kondom på badegolvet i kollektivet jeg bodde i. Det var ekkelt. Det du forteller er ingen sak Anonymous poster hash: 9623b...a16 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 hehe, jeg som overreagerer litt kanskje. har bare lyst til å gjøre et godt intrykk, vet jo med meg selv at jeg ganske raskt hadde glemt det greit å få det bekreftet av andre også da;) jeg er litt selvbevisst for tiden, tenker noen ganger at hele verden er i mot meg og at jeg gjør alt galt, mye rare tanker ifht små "hverdagsproblemer" som blir tenkt veldig stort i mitt hode nå om dagen,så jeg må vel bare lære meg å gi litt mer faen. ts Anonymous poster hash: f1008...2ae 1
Missy1 Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Den var i søpla, ikke på kjøkkenbenken så jeg hadde ikke brydd meg noe særlig om det nei
Singha Skrevet 7. august 2013 #11 Skrevet 7. august 2013 Ingen bryr seg. Og om de skulle gjøre det, og så er det noe galt med dem (med mindre de finner den på rommet sitt eller liggende løst i leiligheten da, selvsagt).
Kjempeliten Skrevet 7. august 2013 #12 Skrevet 7. august 2013 Hadde ikke brydd meg. Helt normalt at folk bruker kondom. Blir bare dumt om du skal begrave den i søpla, og det forstår vel alle andre og.
Gjest gjest17 Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 Så fremt hun ikke har måttet ta i den tviler jeg på hun synes det var ekkelt.
Gjest igor Skrevet 7. august 2013 #14 Skrevet 7. august 2013 Det er dritekkelt! Flytt ut straks, din skjøge!
ohyeahitsme Skrevet 7. august 2013 #15 Skrevet 7. august 2013 Ta det med et smiiiil Det er virkelig ikke noen big deal. Jeg hadde sikkert tenkt "eh, hva faen", før jeg nesten hadde brutt ut i latter antagligvis
Alice123 Skrevet 7. august 2013 #17 Skrevet 7. august 2013 Jeg hadde bare tenkt "ja godt hun koser seg!" og ledd av det
Chien Skrevet 7. august 2013 #18 Skrevet 7. august 2013 Herregud, det er da virkelig ikke noe å tenke over!
Gjest Oblivion Skrevet 8. august 2013 #19 Skrevet 8. august 2013 (endret) Om jeg hadde sett en kondom liggende i søpla når jeg bodde i kollektiv så ville jeg nok bare smilt og tenkt "bra for deg! :biggrin:" -eller ikke reagert i det hele tatt. Haha, men når vi snakker om å bli flau så kom jeg på at jeg for maaange år siden glemte dildoen min i vasken på kjøkkenet (bodde alene) -jeg skulle vaske den, men hadde glemt den helt da mamma plutselig kom på besøk. Hun tok turen innom kjøkkenet for å vaske hendene, og jeg husker jeg tenkte at "det gikk da kjapt" når hun kom tilbake etter bare noen sekunder. Etter hun dro oppdaget jeg plutselig dildoen, og selv om jeg var helt alene så ble jeg varm og sprutrød i trynet. Woops! edit: skriveleif Endret 8. august 2013 av Oblivion 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #20 Skrevet 8. august 2013 Ikke noe å være flau over Sier som de andre, hadde den ligget på kjøkkenbenken, i sofaen eller noe sånt hadde det vært noe annet, men et kondom i søpla er helt normalt og helt i orden. Anonymous poster hash: 5cf9d...077
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå