Gå til innhold

Slutt på Smartpostesker(?)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Kanskje et dumt spørsmål, men jeg finner ikke lenger opplysninger om disse eskene på posten.no, men jeg finner heller ikke noen opplysninger om at de har sluttet å bruke disse. Så, er det noen som vet om posten har sluttet å bruke disse eskene, og i så fall hvorfor? Er egenemballert pakke det eneste alternativet nå?

Anonymous poster hash: cc1b3...e8d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eskene finnes, det står på postens sider at du kan kjøpe esker i 3 størrelser. Imidlertid er det slutt på at disse har egen portotakst, du betaler for Norgespakke egenemballert.

Anonymous poster hash: 9d1d8...82c
AnonymBruker
Skrevet

Ok! Så da er det slutt på "fyll denne esken, samme portopris"-konseptet? Var egentlig det jeg lurte på :)

Tror ikke disse eskene heter Smartposteske heller? (Eller er det jeg som leste dårlig?)

Anonymous poster hash: cc1b3...e8d
Skrevet

Du kjøper esken først (eller tar med hjemmefra), og så kjøper du en SmartPost-lapp til 140 kr. :)
Tror den gjelder inntil 10 kg.

AnonymBruker
Skrevet

Eskene er vel de samme som før i tiden størrelses- og utseendemessig. Men smartpost heter de nok ikke i og med at adressekortet ikke inngår lengre (mindre smart post da).

Nå må en passe på både størrelse og vekt på det en sende hvis en ikke vil betale i dyre dommer.

Anonymous poster hash: 9d1d8...82c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...