AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Jeg har holdt på med en fyr en stund nå, men jeg har aldri klart å bli klok på ham. Er det teit av meg å sende han en melding å spørre om han er på vei til å forsvinne ut av livet mitt? Jeg føler det sånn, og jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre mer. Anonymous poster hash: 41224...b2f
Vorin Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Om fyren ikke har tatt kontakt så er han nok ikke interessert. Men det skader jo selvfølgelig ikke å få det på svart og hvitt.
Antique Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Det går jo ann å spørre hvor landet ligger, eller om noe har forandret seg? Men har han alltid vært sånn, frem og tilbake - så er det fullt mulig han bare er en som liker å "leke" med deg og :/ 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Joda, han tar jo kontakt, men det tar så lang tid mellom hver gang, og jeg føler jeg sitter på vent hele tiden. Jeg har en ekkel følelse i magen min, og jeg vet liksom ikke. Han bor i en annen by, og han har sagt at han skal komme å besøke meg i agust en gang. Men jeg vet liksom ikke, tenkte å snakke med han face to face, men nå vet jeg ikke om det noen gang kommer til å skje. Jeg føler jeg har kommet i en situasjon der jeg ikke tør å spørre om ting, der jeg hele tiden er redd for å presse han, eller være for serriøs og skummel. Anonymous poster hash: 41224...b2f
Gjest badeand1 Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Tar du kontakt da, eller er du en av de som sitter å venter på at gutten skal gjøre det? 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Tar du kontakt da, eller er du en av de som sitter å venter på at gutten skal gjøre det? Nei, jeg tar av og til kontakt, men er veldig redd og stresset hver gang jeg gjør det. Jeg var hos han for en uke siden(han bor i en annen by), men jeg klarte ikke å slappe av. Han prøvde alt for å få meg til å slappe av, men det er noe som skjer i meg, og det at jeg ikke skjønner meg på ham. Jeg vet ikke om jeg bør ringe, eller om jeg burde sende melding, eller bare la det være. Men jeg har veldig lyst til å snakke med ham, høre om han faktisk kommer. Og også forklare hvorfor jeg var som jeg var, for jeg tror han også skjønte at det var noe som ikke stemte med meg. Men så er jeg redd for å være klengete, og ikke gi har pusterom. Menn liker jo ikke den type samtale som jeg ønsker å ha med ham nå, kanskje han synes det blir for mye for ham. Anonymous poster hash: 41224...b2f
Gjest badeand1 Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 (endret) Siden det har gått en uke så hadde jeg tatt det opp nå. Er jo bra å få det unnagjort og hvis det ikke går den rette veien så slipper du hvertfall gå rundt å tenke på det hele tia Endret 7. august 2013 av Mortem
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Siden det har gått en uke så hadde jeg tatt det opp nå. Er jo bra å få det unnagjort og hvis det ikke går den rette veien så slipper du hvertfall gå rundt å tenke på det hele tia Burde jeg ringe eller sende melding? Uff, jeg gruer meg masse Anonymous poster hash: 41224...b2f
Gjest badeand1 Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Burde jeg ringe eller sende melding? Uff, jeg gruer meg masse Anonymous poster hash: 41224...b2f Lettere å få fram det du vil over telefon. Masse lykke til! Håper det går bra. 1
Nouv Skrevet 7. august 2013 #10 Skrevet 7. august 2013 Jeg hadde sendt melding. Hvis du ringer har han ikke gjort seg mentalt klar til å svare på noe slikt, slik at du kan få gale svar. Kan hende han sier "neida" men mener "ja". De er ikke like sikre på hva det er de føler bestandig, 2
Nouv Skrevet 7. august 2013 #11 Skrevet 7. august 2013 Og ikke spill på dårlig samvittighet, da kan det også hende at du får et galt svar. Han vil ikke gjøre deg vondt osv, derfor har de en tendens til å trekke seg bort i det stille. Si bare takk for ærligheten, osv. No blame.
Antique Skrevet 7. august 2013 #12 Skrevet 7. august 2013 Ville også sendt melding tror jeg! Sikkert lettere både for deg og han? Masse lykke til hvertfall!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #13 Skrevet 7. august 2013 Er det vits å sende melding eller ringe da? Kan ikke folk bare kommunisere via tankeoverføringer i stedet? Anonymous poster hash: 0a190...c4e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #14 Skrevet 7. august 2013 Er det vits å sende melding eller ringe da? Kan ikke folk bare kommunisere via tankeoverføringer i stedet? Anonymous poster hash: 0a190...c4e Hva mener du? Jeg vet ikke helt om jeg tror på tankeoverføringer... Jeg sendte en melding, han skrev han var med venner nå og at han kom til å ringe meg senere eller i morgen. Anonymous poster hash: 41224...b2f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #15 Skrevet 7. august 2013 Hva mener du? Jeg vet ikke helt om jeg tror på tankeoverføringer... Jeg sendte en melding, han skrev han var med venner nå og at han kom til å ringe meg senere eller i morgen. Anonymous poster hash: 41224...b2f Jeg kan forstå at du ikke vet hva jeg mener hvis du ikke vet hvordan man gjør det da. Det krever en viss kjemi. Og det viktigste av alt - en må være åpen for det. Anonymous poster hash: 0a190...c4e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #16 Skrevet 7. august 2013 Jeg kan forstå at du ikke vet hva jeg mener hvis du ikke vet hvordan man gjør det da. Det krever en viss kjemi. Og det viktigste av alt - en må være åpen for det. Anonymous poster hash: 0a190...c4e Nei, jeg vet ikke helt hvordan man gjør det, men jeg tror jeg vet at dette ikke kommer til å gå så bra. Prøver å skrive ned det jeg har lyst til å si til han for siste gang, sånn at jeg har sagt alt. Jeg har ikke lyst til å miste ham, men håpet på å få beholde han videre er ganske så liten. Føler jeg nesten er usynelig nå, om det gir noen mening. Anonymous poster hash: 41224...b2f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #17 Skrevet 7. august 2013 Nei, jeg vet ikke helt hvordan man gjør det, men jeg tror jeg vet at dette ikke kommer til å gå så bra. Prøver å skrive ned det jeg har lyst til å si til han for siste gang, sånn at jeg har sagt alt. Jeg har ikke lyst til å miste ham, men håpet på å få beholde han videre er ganske så liten. Føler jeg nesten er usynelig nå, om det gir noen mening. Anonymous poster hash: 41224...b2f Selvsagt gir det mening. For hvorfor burde du ikke, når omstillingen har vært så stor? Dette er dessverre en tanke du må bli vant til etterhvert. Det har vært en lang prosess, men den er ikke helt ferdig enda skjønner du. Tankeoverføringer forøvrig vet jeg ikke selv egentlig helt hvordan fungerer, men jeg opplever stadig vekk at jeg er veldig åpen for det og blir litt overraket i blant, når det gjelder kontakten med ett annet menneske der ute. Men også, det må være en vanvittig rå energi og kjemi i bilde antar jeg. Anonymous poster hash: 0a190...c4e
makkapakka Skrevet 8. august 2013 #18 Skrevet 8. august 2013 Jeg har holdt på med en fyr en stund nå, men jeg har aldri klart å bli klok på ham. Er det teit av meg å sende han en melding å spørre om han er på vei til å forsvinne ut av livet mitt? Jeg føler det sånn, og jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre mer. Anonymous poster hash: 41224...b2f han vil være for feig til å svare. Du sitter sannsynligvis igjen med flere spm.
Gjest .-L-. Skrevet 8. august 2013 #20 Skrevet 8. august 2013 Snakk med han og finn ut av det du trenger å vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå