Gjest diingo Skrevet 7. august 2013 #1 Skrevet 7. august 2013 Er på utkikk etter to typer filmer. 1. Komedier - jeg liker filmer som hangover, eurotrip, 2. Dype filmer som får en til å tenke- som pay it forward, benjamin button Noen som har tips til filmer?
Thor Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Som en film elsker meg selv. Her er noen. Kategori 1 Komedie Office Space, Miss March, Charlie Bartlett, American Pie filmene, Bridesmaids,Killers, Klovn the Movie, The Change-Up, The Dictator, Borat, The Five-Year Engagement, This is 40, What To Expect When Youre Expecting, Whats Your Number, Young Adult og Napoleon Dynamite. Kategori 2 Mindfuck The jacket, Donnie darko, identity, the i inside, Mulholland Drive, Pandorum, Total Recall(gamle), The Cube filmene, Oldboy, Shutter Island, Primer, Lucky Number Slevin, Triangle, Inception, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, The Man From Earth, Moon, The Prestige, Minority Report og The Usual Suspects Her har du noen timer med film ville jeg tro. Har flere filmtitler også, men orker ikke lete mer i "arkivet" mitt nå.
Gjest diingo Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Som en film elsker meg selv. Her er noen. Kategori 1 Komedie Office Space, Miss March, Charlie Bartlett, American Pie filmene, Bridesmaids,Killers, Klovn the Movie, The Change-Up, The Dictator, Borat, The Five-Year Engagement, This is 40, What To Expect When Youre Expecting, Whats Your Number, Young Adult og Napoleon Dynamite. Kategori 2 Mindfuck The jacket, Donnie darko, identity, the i inside, Mulholland Drive, Pandorum, Total Recall(gamle), The Cube filmene, Oldboy, Shutter Island, Primer, Lucky Number Slevin, Triangle, Inception, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, The Man From Earth, Moon, The Prestige, Minority Report og The Usual Suspects Her har du noen timer med film ville jeg tro. Har flere filmtitler også, men orker ikke lete mer i "arkivet" mitt nå. Tusen takk! Fikk nettopp influensa også så nå reddet du dagene mine Skal se igjennom!
cupids dead Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Du bør se "Silver Linings Playbook". Den har alt du er på jakt etter. http://www.imdb.com/title/tt1045658/?ref_=sr_1
Gjest sophia21 Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Kategori 1: Bridget Jones-filmene, Leap Year, Juan de los muertos/Juan of the dead (cubansk zombiekomedie, sært, men verdt å sjekke ut!), Easy A, It's a boy girl thing, She's the man, What a girl wants, Never been kissed, Freaky Friday, Good bye Lenin! (Den kan i grunn passe i mange kategorier), Love Actually, Kategori 2: "Girl, interrupted", Naboer, Secret Window, Hotel Rwanda, Motorsykkeldagbøkene, Sin Nombre, Festen, Catch me if you can, Memento, Dot the I, Maria Full of Grace, Léon, Gjøkredet, Che-filmene, Voces Inocentes, Before Night Falls, The King, Milk, Biutiful. Ellers vil jeg anbefale alle filmer av Pedro Almodóvar, som feks. Hable con ella og Volver. Litt vanskelig å plassere de i sjanger, men de er dype, fine, av og til komiske og litt triste. Kan også anbefale mange av de Thor nevnte!
Gjest iGirl Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 jeg så nettopp Stoker.. synes den var bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå