Mann 42 Skrevet 17. august 2013 #41 Del Skrevet 17. august 2013 Kanskje det er derfor det er lov til og med i indremisjonen? Kanskje. Men de sikrer seg jo ekstra ved å sørge for at kaffen er både tynn og sur. Just in case. Ikke noe espresso der i gården, nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 17. august 2013 #42 Del Skrevet 17. august 2013 Mormonere skal ikke drikke kaffe eller koffein, så de har egen mormoner kaffe og mormoner cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 17. august 2013 #43 Del Skrevet 17. august 2013 Mormonere skal ikke drikke kaffe eller koffein, så de har egen mormoner kaffe og mormoner cola. Men var det ikke en mormoner som oppfant den opprinnelige coca cola? Den som faktisk hadde ganske liberale doser coca i seg? Eller cola, som de sier i dag? Er det ikke en viss ironi i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. august 2013 #44 Del Skrevet 17. august 2013 Men var det ikke en mormoner som oppfant den opprinnelige coca cola? Den som faktisk hadde ganske liberale doser coca i seg? Eller cola, som de sier i dag? Er det ikke en viss ironi i dette? De har visst lov å drikke både cola og pepsi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 17. august 2013 #45 Del Skrevet 17. august 2013 De har visst lov å drikke både cola og pepsi. Det takker de nok sin skaper for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 17. august 2013 #46 Del Skrevet 17. august 2013 De har visst lov å drikke både cola og pepsi. Hm, det var vel av økonomske grunner, cola og pepsi gir mye i donasjoner og ikke minst reklame penger, og det er mange rike mormonere der ute og mormerne med poltiske tanker. da er det greit å ikke "si cola er synd" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. august 2013 #47 Del Skrevet 17. august 2013 Hm, det var vel av økonomske grunner, cola og pepsi gir mye i donasjoner og ikke minst reklame penger, og det er mange rike mormonere der ute og mormerne med poltiske tanker. da er det greit å ikke "si cola er synd" De har et poeng da, det er betraktelig mindre koffein i cola enn kaffe. Men det er haugevis med sukker, som umulig kan være noe bra for "tempelet". Jeg vil si det er mye sunnere med 2-3 kopper kaffe enn en flaske cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 17. august 2013 #48 Del Skrevet 17. august 2013 De har et poeng da, det er betraktelig mindre koffein i cola enn kaffe. Men det er haugevis med sukker, som umulig kan være noe bra for "tempelet". Jeg vil si det er mye sunnere med 2-3 kopper kaffe enn en flaske cola. Kaffe har jo visse studier som viser at det er ganske så sunt, noen mener det kan forhindre parkinson blant annet. Det er vel også noe anti oxydanter i ren høy kvalitets kaffe. Og grønn te er jo enda sunnere, med masse anti oxydanter, div andre viktige dingsebomser. Skal vist til og med hjelpe på vekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 17. august 2013 #49 Del Skrevet 17. august 2013 Kaffe har jo visse studier som viser at det er ganske så sunt, noen mener det kan forhindre parkinson blant annet. Det er vel også noe anti oxydanter i ren høy kvalitets kaffe. Og grønn te er jo enda sunnere, med masse anti oxydanter, div andre viktige dingsebomser. Skal vist til og med hjelpe på vekta. Det er masse antioksydanter og andre magiske ingredienser i kaffe, også. Jeg drikker masse kaffe, og det burde du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 17. august 2013 #50 Del Skrevet 17. august 2013 Det er masse antioksydanter og andre magiske ingredienser i kaffe, også. Jeg drikker masse kaffe, og det burde du også. Holder meg til grønn te jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 17. august 2013 #51 Del Skrevet 17. august 2013 Holder meg til grønn te jeg Alle voksne drikker kaffe, Guns! (Resistance is futile) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. august 2013 #52 Del Skrevet 17. august 2013 Alle voksne drikker kaffe, Guns! (Resistance is futile) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 17. august 2013 #53 Del Skrevet 17. august 2013 Alle voksne drikker kaffe, Guns! (Resistance is futile) Jeg spiser og drikker bare ting som vokser naturlig i norge, ting som cheese burgere, pizza, pasta, te cola, kjøttkaker, og pom fritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 17. august 2013 #54 Del Skrevet 17. august 2013 Kanskje det er forsket på hunden, men ikke på druen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 17. august 2013 #55 Del Skrevet 17. august 2013 Alle voksne drikker kaffe, Guns! (Resistance is futile) Da er jeg redd det blir lenge til jeg er voksen, fordi om fødselsdatoen skulle tilsi noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 17. august 2013 #56 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg spiser og drikker bare ting som vokser naturlig i norge, ting som cheese burgere, pizza, pasta, te cola, kjøttkaker, og pom fritt Det er forsåvidt prisverdig at du lever av det som vokser naturlig i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 17. august 2013 #57 Del Skrevet 17. august 2013 Kanskje det er forsket på hunden, men ikke på druen? Nei, de har sett på druen også, de tror jo det er en gift i druene og rosinene som hunder ikke tåler, men de finner ikke noe gift eller stoff hunder ikke tåler der, de har også testa hunder som blir syke av det, og finner ikke noe gift i kroppen dems. derav mysteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 17. august 2013 #58 Del Skrevet 17. august 2013 Er noen som har fremsatt en hypotese om at det kanskje kan være en sopp som vokser på druer og rosiner. Men de klør seg i hodet der også, for toxinet er ikke funnet der heller... så gjelder jo dette, etter all sansynlighet, bare noen få hunder. Dvs at en god del hunder tåler druer og rosiner uten at det har noen effekt overhodet. Mens andre får nyresvikt av en liten mengde. Mystiske greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå